خبرگزاری کار ایران

واکنش پیکه به ساخت مستند برای آنتوان گریزمان

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۴۶۹

جرارد پیکه گفته برنامه‌ای ندارد که یک مستند دیگر برای آنتوان گریزمان بسازد. بار دیگر خبر انتقال این مهاجم اتلتیکومادرید به بارسلونا مطرح شده است.

به گزارش ایلنا، آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی هدف اصلی بارسلونا در فصل‌های اخیر بوده اما آنها تاکنون نتوانسته‌اند این بازیکن را مجاب کنند به نوکمپ برود.

در پایان فصل 18-2017 بود که گریزمان در یک مستند تلویزیونی حضور یافت و گفت می‌خواهد در اتلتیکو بماند. این مستند را شرکتی تهیه کرده بود که متعلق به پیکه، مدافع بارسلونا بود.

حالا گزارش‌ها در اسپانیا حاکی از آن است که گریزمان اوضاع نامشخصی در اتلتیکو دارد و می‌خواهد به بارسا برود تا پس از قهرمانی در جام‌جهانی با فرانسه، افتخارات باشگاه‌های بیشتری را هم کسب کند.

پیکه پس از پیروزی 4 بر یک بارسلونا مقابل رئال‌بتیس گفت: «اگر او می‌خواهد بیاید، باید این را از خود او سوال کنید.» از او سوال شد که آیا مستند دیگری در این باره خواهد ساخت و او گفت: «در حال حاضر نه. اگر هم چنین مستندی در کار بود به شما نمی‌گفتم.»

لیونل مسی چهار روز پس از آنکه در بازی مقابل لیون دو گل زد و دو گل ساخت، مقابل بتیس هم نشان داد در فرمی عالی به‌سر می‌برد. کاپیتان بارسا هت‌تریک کرد و گل سوم او به‌‌حدی زیبا بود که تماشاگران حریف او را تشویق کردند. پیکه گفت: «او بازیکنی خاص است. بازیکنان بزرگ دیگری هم در تاریخ بوده‌اند اما لیو این کار را 14 سال است که دارد انجام می‌دهد و کسی شبیه او نیست.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز