خبرگزاری کار ایران

مهاجری: هواداران بیایند تا فولاد را در خانه زمین گیر کنیم/ همیشه استراتژی من برد است

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۳۴۲

سرمربی ماشین سازی از بازی مقابل فولاد خوزستان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت:  سال جدید را باید با ترس و لرز تبریک گفت به دلیل اتفاق‌های بدی که برای مردم کشورمان در اثر سیل رخ داد. بهتر از همه همدردی مردم بود. در آذربایجان به خوبی این مساله را لمس کردم و خوشحالم که در این منطقه هستم که انسانیت حرف اول را می‌زند. مردم و مسئولان پیگیر بودند. دوست داشتم خودم هم کنار این افراد باشیم که نتوانستیم. امیدوارم باشگاه ماشین سازی هم مبالغی را تهیه کند و برای کمک به سیل زدگان اهدا کنیم. باران که نعمت الهی است نمی دانم به چه دلیلی تبدیل به این مساله شد. مردم آذربایجان خیلی کمک کردند. به آنها کمک می‌کنیم که این روزهای سخت را پشت سربگذارند.

مهاجری در مورد بازی با فولاد گفت: مسیح زاهدی محروم است و در بازی با پارس جنوبی یک کارت زرد گرفت و محروم شد و مصدوم خاصی نداریم. بازی حساس میان جدولی است و برد فردا می‌تواند به ما خیلی کمک کند که به جمع ۶ تیم بالای جدول برسیم. یکی دو مورد لغزش داشتیم اما توانستیم خودمان را برسانیم. بازی فردا هم مساله روانی حرف اول را می‌زند. بازیکنان ما مرد روزهای سخت هستند. از حضور هواداران همیشه خوشحال می شویم و خیلی جاها توانستیم با بازی خوب جواب آنها را بدهیم و برخی وقت ها هم شرمنده شان شدیم. تراکتورسازی راه خودش را پیدا کرده ولی ماشین سازی نیاز دارد که راهش را پیدا کند و هواداران باید بیایند تا بتوانیم تیم خوب فولاد خوزستان را در خانه زمین گیر کنیم.

سرمربی ماشین سازی تصریح کرد: اگر قرار است برنده شویم باید گل نخوریم. اگر توانستیم پارس جنوبی را ببریم به دلیل این بود که گل نخوردیم. نه اینکه منظورم انجام بازی دفاعی است بلکه می‌گویم نباید گل بخوریم و از موقعیت‌های گلزنی خود هم استفاده کنیم. هدف ما در بازی فردا پیروزی است. همیشه استراتژی من برد است. استراتژی که با استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنیم با تقابل با تیم‌های دیگر متفاوت است.

وی در مورد اینکه چرا ماشین سازی در خارج از خانه بهتر از داخل خانه نتیجه می‌گیرد گفت: بحث فشار روانی نیست فکر می‌کنم بحث تمرکز است. در خارج از خانه خواه ناخواه تمرکز سیستم دفاعی شما بهتر می شود ولی در خانه بیشتر نیاز به حمله داریم. ما در تک موقعیت‌های حریف گل خوردیم و کمتر تیمی بوده که در تبریز ما را تحت فشار گذاشته است.

مهاجری در مورد اینکه چند امتیاز نیاز دارید تا در رده ششم جدول قرار بگیرید، گفت: ما با سایپا، فولاد و نساجی بازی داریم که میانه جدول هستند و اگر بتوانیم سه امتیاز را از این تیم ها بگیریم بالاتر از این تیم ها قرار می گیریم و شانس رسیدن به رتبه ششمی را داریم البته سایپا یکی دوبازی کمتر از ما داردو برد فردا می‌تواند به ما کمک کند.

مهاجری تصریح کرد: تیم ما در هر بازی حداقل سه چهار موقعیت گل دارد اما آنچه مهم است تمرکز در گلزنی است. خالقی فر بازیکن بسیار خوبی است ولی ما دو بازیکن هجومی خود را در نیم فصل از دست دادیم. باید ببینیم چه می‌خواهیم. تیمی نیستیم که پتانسیل قهرمانی داشته باشیم. ما بازی خوب را انجام می‌دهیم و اگر بازیکنان ما در زدن ضربات آخر تمرکز بیشتری داشته باشند می‌توانیم بیشتر به گل برسیم ولی همه چیز متوجه ما نیست وشخصیت بازیکن هم مهم است و اگر همه این مسایل به هم گره بخورد می‌توانیم گل‌های بیشتری بزنیم.

سرمربی ماشین سازی در مورد وضعیت اسماعیل فرهادی گفت: اسماعیل از نظر اخلاقی و فنی نیازی به تعریف من ندارد او امتحانش را پس داده ولی چند مرتبه دچار مصدومیت شد و آخرین بار آن شکستگی دستش بود. پیش از این هم مشکلات کشیدگی عضله داشت که در روزهایی که دستمان خالی بود نیاز بود به ما کمک کند ولی مصدوم شد.وقتی بازیکن از چرخه بازی دور می شود بازگشتش سخت می شود نه اسماعیل بلکه هر بازیکنی چنین شرایطی دارد.

وی در مورد جایکوتونگو بازیکن اسکاتلندی گفت: هنوز تصمیمی نگرفته ایم از او استفاده کنیم ولی اگر نیاز باشد می توانیم دقایقی از او استفاده کنیم او بازیکن ۲۱ ساله است و ما بازیکن جوانی را جذب کردیم که پتانسیل بزرگ شدن را دارد و قرارداد بلند مدت با او بسته‌ایم و سرعت و تکنیک و فیزیک خوبی دارد و اگر هماهنگی ما بیشتر شود می‌تواند بیشتر در آینده به ما کمک کند.او اصرار داشت زودتر برگردد که به تیم کمک کند او دو رگه اسکاتلندی و آفریقایی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز