خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: تعداد زیادی از مسافران و سیل زدگان در سالن های ورزشی مستقر شدند

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۳۳۶

وزیر ورزش و جوانان گفت: مکان‌های ورزشی تا عادی شدن شرایط در اختیار ستاد‌های مدیریت بحران است

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت گسترده ادارت کل ورزش و جوانان استان‌ها در سیل اخیر، گفت : با همدلی و همکاری و هماهنگی که با وزارت کشور و سازمان هلال احمر، استانداران و مجموعه پر تلاش ستاد مدیریت بحران کشور داشتیم از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان گلستان و مازندران و بعد فارس  لرستان خوزستان و سایر استان‌ها درگیر این حادثه ، ادارات ورزش و جوانان و سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان با تلاش زیاد یار و همکار و کمک مردم و امدادگران بودند و این موضوع نمایش باشکوهی از ایثار و کمک و دستگیری و نوع دوستی ایرانیان است. 

وزیر ورزش و جوانان، گفت: به طور مرتب با مدیران کل استان‌ها در مناطق سیل زده در تماس هستم و خوشبختانه تعداد زیادی از مسافران و سیل زدگان در سالن های ورزشی مستقر شده اند و از آنها پذیرایی می شود. 

سلطانی فر در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: از فرصت استفاده می کنم از تمام هیات های ورزشی ، سمن ها و مدیران کل استان‌ها و سایر مسئولان و دلسوزان ورزش که در این روزها در خدمت مردم و کشور هستند تشکر می کنم. 

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: تمام مکان های ورزشی استان‌ها تا عادی شدن شرایط در اختیار ستاد های مدیریت بحران باقی خواهند ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز