خبرگزاری کار ایران

نقش پررنگ علی‌منصور در معادلات بالای جدول؛

منصوریان به دنبال قهرمان کردن استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۹۹۴

سرمربی ذوب آهن می‌تواند منجر به قهرمان شدن تیم سابقش شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن روز گذشته در جریان دیدار معوقه هفته نوزدهم مقابل سپاهان در حالیکه تا دقایق پایانی با یک گل بازی را واگذار کرده بود توانست به تساوی برسد و بازی با نتیجه یک - یک به پایان برسد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که سپاهان با یک برد می‌توانست استقلال و پرسپولیس را از پیش رو برداشته و به صدر جدول برسد ولی گل تساوی بخش ذوب آهن که توسط ارسلان مطهری به ثمر رسید به نوعی به سود 2 تیم بالای جدول بود.

این سومین دیدار تاثیرگذار منصوریان و ذوب آهن با تیم‌های بالای جدول بود و نتایج تا اینجای کار به سود استقلال پیش رفته است.

ذوب آهن ابتدا در هفته هفدهم شکست سنگین 3 بر صفر را مقابل استقلال متحمل شد و پس از آن در هفته بیست و یکم موفق شد یک بر صفر از سد پدیده عبور کند و حالا در دیدار معوقه هفته نوزدهم توانست سپاهان را متوقف کند.

شاگردان منصوریان هفته بیست و ششم دیداری حساس با پرسپولیس دارند و پس از آن بلافاصله در هفته بیست و هفتم باید به مصاف تراکتورسازی بروند و این دو دیدار که هر دو به میزبانی ذوب آهن در فولادشهر برگزار می‌شود می‌تواند نقش بسزایی در تعیین قهرمانی داشته باشد.

منصوریان صحبت‌هایی در مورد تلاش برای رساندن قهرمانی به استقلال مطرح کرده بود که واکنش‌های زیادی به همراه داشت ولی نتایج کسب شده تا اینجای کار و مسیری که در ادامه در پیش روی او قراردارد این امکانش را در اختیارش قرار می‌دهد تا با امتیاز گرفتن از 2 رقیب مستقیم دیگر استقلال بتواند مسیر قهرمانی را برای شفر و شاگردانش فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز