خبرگزاری کار ایران

کورتوا: هنوز بهترینم حتی اگر بخواهند من را بکشند!

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۹۳۸

سنگربان بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید با وجود تمام اشتباهاتی که داشته هنوز هم یکی از بهترین‌هاست.

به گزارش ایلنا، تیبو کورتوا علیرغم نمایش‌های دیدنی که در تیم فوتبال چلسی داشت اما در اسپانیا موفق ظاهر نشد و با حضور زین الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید او در دیدار برابر سلتاویگو نیمکت نشین شد تا کیلور ناواس در ترکیب اصلی قرار بگیرد. ناواس طی سه فصل گذشته با رئال در قهرمانی‌های متوالی لیگ قهرمانان حضور داشت و با وجود اینکه پیش بینی می‌شد لوس بلانکوس به تقویت در فاز هجومی نیاز مبرمی دارد اما در آنها کورتوا را از چلسی خریدند.

کورتوا در بازی اخیر تیم ملی بلژیک مقابل روسیه در مرحله مقدماتی یورو 2020 دچار اشتباه شد و موجب گلزنی چریشف شد اما با این وجود آنها بازی را با نتیجه سه بر یک به پایان رساندند. با این حال سنگربان 26 ساله پس از اشتباه روز پنج شنبه می‌گوید که به توانایی‌های خود اعتماد دارد.

سنگربان رئال مادرید در گفت و گو با روزنامه ال اسپانول اظهار داشت:‌ من هنوز هم خودم را یکی از بهترین‌ها می‌دانم، علیرغم اینکه مطبوعات اسپانیایی مایل به کشتن من هستند! من خیلی قوی هستم. آرام هستم، زیرا تمرینات خوبی دارم و به خوبی بازی می‌کنم. این یک اشتباه کوچک بود که به هر حال به زندگی یک دروازه بان مربوط می‌شود. حتی با آن شرایط من آرام بودم و به بازی ادامه دادم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز