خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم امید یمن: در گروه سختی قرار داریم / برنامه مسابقات فشرده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۵۷۶

سرمربی تیم فوتبال امید یمن گفت: اعتقاد دارم شاهد برنامه‌ریزی مطلوبی از سوی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا نبودیم.

به گزارش ایلنا، سامی نعاش، سرمربی تیم فوتبال امید یمن پیش از شروع مسابقات مرحله مقدماتی المپیک جهانی اظهار داشت: به‌نظر من تیم یمن در گروه بسیار قوی و سختی قرار گرفته است و همه تیم‌های این گروه علی‌الخصوص ایران و عراق قدرتمند هستند. این گروه یکی از قوی‌ترین گروه‌های مرحله نخست مقدماتی المپیک 2020 است و تیم‌ها کار سختی برای صعود دارند.

سرمربی تیم فوتبال امید یمن با تأیید انتقادات عبدالغنی شهد درخصوص برنامه‌ریزی ضعیف کنفدراسیون فوتبال آسیا افزود: من نیز مانند ایشان، اعتقاد دارم شاهد برنامه‌ریزی مطلوبی از سوی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا نبودیم. ما در مسابقات این مرحله فرصت آن‌چنانی نداریم و برنامه‌ مسابقات بسیار فشرده است و تیم‌ها باید تنها در فاصله یک روز مجدداً به میدان روند.

وی با اشاره به مشکلات این تیم در راه آماده‌سازی خاطرنشان کرد: ما آماده‌سازی خود را دیر شروع کردیم و از برنامه‌های خود عقب بودیم. در روند آماده‌سازی نیز با مشکلاتی مواجه شدیم و سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم. تمام تلاش ما عملکرد خوب و آبرومندانه در این گروه از مسابقات است و امیدواریم در این راه امتیازاتی را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز