خبرگزاری کار ایران

پیمان میری در گفت‌وگو با ایلنا:

فوتبال دنیا را با دایی می شناسند / بیماری مادرم اذیتم می کند

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۲۶۹

بازیکن تیم سایپا گفت: بزرگترین حسرت من در سال 1397 صعود نکردن سایپا به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود.

پیمان میری در گفت و گو  خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص عملکرد خود در سال گذشته گفت: سال 97 سال خیلی خیلی خوبی بود. اول اینکه با نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر صعود کردم و صعود نفت قطعی شد که باعث برگشتم به لیگ برتر شد. در نیم فصل دوم هم به سایپا آمدم، تیمی که تیم شهرم است. سال خوب فوتبالی بود و خدا را شکر از اینکه هیچ مصدومیتی نداشتم، صحیح و سلامت بودم که این مورد از هر چیزی مهمتر بود

وی افزود: شاید بزرگترین حسرت من در سال 1397 صعود نکردن سایپا به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود.

بازیکن سایپا درباره همکاری با علی دایی گفت: صد در صد یکی از آرزوهای هر فوتبالیستی است که با علی دایی کار کند و شاگرد او باشد. خدا را شکر به این آرزو رسیدم، آرزویی که از بچگی وقتی او را در تلویزیون می دیدم داشتم. امیدوارم در زمین مسابقه بتوانیم جواب محبت و اعتماد ایشان را بدهیم.

 

وی درباره چرایی اینکه با وجود مشکلات مالی، علی دایی شخصیت محبوبی در میان بازیکنان سایپا است گفت: علی دایی یک برند است نه در فوتبال ایران بلکه در جهان، نباید فراموش کنیم که فوتبال  جهان، فوتبال ایران را با اسم علی دایی می شناسد و  نمی شود این مسئله را انکار کرد. پس همیشه یک عزت و احترام خاصی برای علی دایی و علی دایی ها در این فوتبال هست. من هم به عنوان یک شاگرد کوچک علی آقا، هر چیزی بگویند گوش می دهم و می شود گفت محبت از طرف خداست که علی آقا من را امسال خواستند تا در تیمشان بازی کنم.

وی درباره قرار گیری در ترکیب سایپا افزود: خدا را شکر با اینکه در نیم فصل به این تیم اضافه شدم  و هر چند بازیکن زیادی هم در نیم فصل به سایپا نیامدند توانستم در ترکیب یازده نفره تیم جای بگیرم. از هفت هفته ای که  با توجه به بازیهای آسیایی در خدمت علی آقا بودم فقط دو مسابقه پارس جنوبی و یک بازی در آسیا ، همه بازیهای دیگر را بازی کرده ام. البته بعضی بازیها ذخیره و بعد به ترکیب اصلی رسیدم  که کم کم در یازده نفر اصلی علی آقا قرار گرفتم.

بازیکن سایپا درباره تعویض عجیبش در بازی تراکتورسازی گفت:   نظر شخصی علی آقا بود که تعویض شوم. و هر فوتبالیسیتی جانشینی که به زمین می آید از تعویض ناراحت می شود و ناراحتی در این شرایط طبیعی است. البته من حدود شصت دقیقه بازی کردم اینطور نبود که بعد از ده یا پانزده دقیقه تعویض شوم. در بازی تراکتور دقیقه بیست به زمین رفتم و دقیقه هفتاد و سه یا چهار از زمین بیرون رفتم ولی خب فوتبال حرفه ای است بازیکن باید با این شرایط کنار بیاید. هفته بعد از این مسابقه جلوی پارس جنوبی بازی نکردم اما هفته بعدتر جلوی فولاد فیکس بازی کردم و بعدتر جلوی مسجد سلیمان ثابت بودم. اتفاقی مثل بازی تراکتور گذرا است شاید من عصبی بودم شاید علی آقا از نحوه بازی من عصبانی بوده شاید او فکر کرده بازیکن دیگری در شرایط بازی تراکتور بهتر از من می تواند به تیم کمک کند و تصمیم خودشان درباره تعویض من را گرفته اند ولی خب فوتبال حرفه ای است خدا را شکر آدم نباید زیاد به آن فکر کند چون می گذرد و موضوع خاصی نبوده است.

میری درباره مشکلات مالی نارنجی پوشان افزود: مشکلات مالی هست ولی حالا مدیر عامل جدید آقای مدبر آمده اند و گفتند انشاالله با تدبیر علی دایی این مشکلات حل شود هر چند علی آقا با ایشان خیلی در خصوص مسائل مالی صحبت کرده اند و امیدواریم حل شود. مخصوصا که من پول رضایت نامه انتقال خودم از مسجد سلیمان به سایپا را از جیب پرداخت کرده ام. پولی که از نفت مسجد سلیمان گرفته بودم را به خاطر خروجم به باشگاه سابقم برگرداندم. از وقتی اینجا آمدم ده درصد دریافتی داشته ام و اینکه در این یکی دو روزه منتظریم ببنیم پولی تزریق می شود یا خیر؟ ما امیدواریم، به این خاطر که با حضور آقای مدبر قول دادند شرایط مالی خوب می شود و اینکه به محض آمدنشان ده درصد پرداختی داشتند. البته این مسئله را باید قبول کنیم کل مملکتمان اوضاع مالی مناسبی ندارد. ما هم باید بسازیم و فوتبال جزیی از همین کشور است ما که تافته جدا بافته نیستیم کاری نمی شود کرد.

وی درخصوص اینکه با این وضعیت آیا توان پرداخت عیدی دارد یا خیر گفت: برای عیدی دادن خدا بزرگ است و توان اینکه عیدی میلیونی بدهم را ندارم اما امیدوارم عیدی میلیونی بگیرم.

میری درباره آرزوهایش در سال آتی ادامه داد: سال 1398 اول قدم به قدم پله ها را بالا بروم در سایپا خوب بازی کنم و گل بزنم جایگاهم را در این تیم تثبیت کنم و باید تلاش کنم تا در سایپا وضعیت خوبی داشته باشم تا به تیم ملی برسم. رسیدن به تیم ملی از باشگاه سایپا راحتر است چرا که با وجود ستاره های مثل مهدی ترابی و علی آقا به سایپا نگاه است. انشاالله از سایپا به تیم ملی برسم.

بازیکن سایپا درباره اینکه علاقمند است در کدام تیم بزرگ ایران بازی کند گفت: الان فوتبال حرفه ای است هر جا که بازیکن بتواند پیشرفت کند همان جا را باید انتخاب کند. فعلا قرارداد یکسال و نیم با سایپا دارم و در خدمت این تیم هستم. تمام تمرکزم را برای این باشگاه بگذارم. بحث الان من رسیدن به تیم ملی از سایپا است و چرا به لژیونر شدن فکر نکنم؟ انشاالله به این هدف می رسم.

 

وی درباره بیماری مادرش گفت: وضعیت بیماری مادرم نسبت به تعطیلات نیم فصل شاید ده درصد بهتر شده باشد و راستش کمی مشکلات مالی اذیتم می کند اما همین که هر روز صبح بعد از بیدار شدن مادرم را می بینم و کنار مادرم هستم لطف بزرگی است که خدا به من داشته است و خداوند قلب من را دیده است که حالا که او بیمار هست و دوست دارد من در کنارش باشم تا کمکش کنم. چرا که هر کمکی باشد من باید به آنها بکنم کس دیگری نیست که به آنها کمک کند و خدا را شکر که کنارشان هستم و سایه آنها بالا سر من هست. انشاالله سال 1398 همه مریض ها خوب شوند و همه مصدومان فوتبالی به زمین برگردند مخصوصا که تیم ما مصدوم زیاد دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز