خبرگزاری کار ایران

کاش می‌توانستم یک دربی دیگر بازی کنم

نیکبخت: سال 97 واقعاً مزخرف بود/ دوست دارم استقلال برنده دربی باشد

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۷۰۷

بازیکن سابق سرخابی‌ها در مورد شرایط فوتبال ایران و دربی نوروزی صحبت کرد.

نیکبخت واحدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص سال 97 اظهار داشت: سال 97 واقعاً سال مزخرفی بود و هیچ چیز خوبی نداشت که بخواهم از آن یاد کنم. هم از لحاظ اقتصادی و هر جنبه دیگری که نگاه کنید سال خوبی نبود و امیدوارم سال 98 اینطور نباشد.

وی در مورد اینکه تا چه حد مشکلات اقتصادی را احساس می‌کند گفت: ما هم مثل مردم درگیر همین مشکلات هستیم و اینکه می‌گویند مشکلات روی ما تاثیری ندارد حرف درستی نیست. ما هم در این کشور زندگی می‌کنیم و هزینه‌های ما هم به نسبت بقیه بالا رفته است. هرکسی درگیر مشکلات خودش است.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد اتفاقات فوتبالی سال 97 گفت: از نظر فوتبالی ایران سال خوبی داشت. هم در جام جهانی عملکرد خوبی از تیم ملی شاهد بودیم و مردم بازی‌های خوبی دیدند که متاسفانه با بدشانسی منجر به صعود به مرحله بعد نشد. در لیگ قهرمانان آسیا هم یک نماینده در فینال داشتیم که اتفاق خوبی بود و بعد از سال‌ها برای فوتبال ما افتاد. در جام ملت‌ها هم به جز بازی با ژاپن که اتفاقات عجیبی رخ داد و اجازه نداد فینالیست شویم در مجموع خوب کار کردیم. فکر می‌کنم سال فوتبالی خوبی را در مجموع پشت سر گذاشتیم.

نیکبخت در مورد فعالیت‌هایش در سال 97 عنوان کرد: امسال فقط درگیر مدرسه فوتبالم بودم و فعالیت خاص دیگری نداشتم. مساله بازیگری من بود که مربوط به سال 96 بود و فیلمی بازی کردم که قرار است در شبکه نمایش خانگی اکران شود ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی در مورد شرایط لیگ برتر هم گفت: لیگ ما شرایط خوبی دارد و بهترین لیگ دوره‌های اخیر بوده و به یاد ندارم 5 تیم به این شکل در کورس قهرمانی باشند و امتیازها انقدر نزدیک باشد و لیگ جذابی را شاهد هستیم.

بازیکن سابق فوتبال در ادامه گفت: در بین این تیم‌ها فکر می‌کنم عملکرد پدیده بهتر بوده است چرا که از نظر پتانسیل و هزینه با سایر رقبایش فاصله دارد و فوتبال بهتری را هم بازی می‌کند و گل‌محمدی واقعاً تیم خوبی ساخته است.

نیکبخت در مورد وضعیت استقلال هم عنوان کرد: استقلال در نیم فصل دوم واقعاً متحول شده است و تغییراتی که در تیم ایجاد شده حسابی جواب داده و باعث شده بازی‌های هجومی و نتایج خوب از تیم ببینیم. اگر شرایط مثل نیم فصل اول بود الان استقلال از کورس خارج شده بود ولی حالا از مدعیان اصلی قهرمانی است.

وی با اشاره به برگزاری دربی در نوروز گفت: دربی همیشه حساسیت‌های خودش را دارد و حالا که دو تیم در کورس قهرمانی هستند این حساسیت بیشتر هم می‌شود. امیدوارم یک بازی خوب و تماشاگر پسند را شاهد باشیم و فکر می‌کنم برنده این بازی قدم محکمی به سمت قهرمانی برداشته است. هرچند 3 تیم دیگر هم در کورس هستند.

نیکبخت در مورد اینکه دوست دارد کدام تیم برنده دربی باشد گفت: صد در صد استقلال.

وی با اشاره به اینکه فکر می‌کند شرایط کدام تیم بهتر است هم عنوان کرد: هر دو تیم شرایط خوبی دارند، ضمن اینکه دربی به شرایط تیم‌ها تا قبل از آن ارتباطی ندارد و فضایش متفاوت است. این را هم که می‌گویند پرسپولیس قدرت همیشگی را ندارد را قبول ندارم، آنها تغییراتی داشتند که طول کشید نتیجه دهد ولی به شرایط آرمانی رسیدند.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در مورد اینکه دلش برای دربی تنگ شده یا نه، گفت: دوست داشتم یک دربی دیگر را هم تجربه کنم تا رکورد آقای پروین را بشکنم ولی قسمت نبود. در حال حاضر هم دلم تنگ نشده است.

نیکبخت در مورد آرزویش در سال جدید هم گفت: آرزوی سلامتی و سال خوب برای مردم ایران دارم و رفع مشکلات اقتصادی. عید را هم به همه تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز