خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست و دوم؛ بیشترین سهمیه برای تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۵۷۹

تراکتورسازی با 3 بازیکن در تیم منتخب هفته بیست و دوم بیشترین سهمیه را دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر هم با برگزاری 8 بازی در 4 روز به پایان رسید و تیم‌ها با نتایج مختلفی که گرفتند تغییراتی در جدول رده‌بندی رقم زدند. در این میان مثل همیشه برخی از بازیکنان با درخشش در ترکیب تیم خود توانستند عملکرد موثری داشته باشند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل داده‌ایم.

 

دروازه‌بان: بوژیدار رادوشوویچ (پرسپولیس)

شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند نبود بیرانوند در دیدار خارج از خانه پرسپولیس مقابل سپیدرود اوضاع این تیم را در چهارچوب دروازه متزلزل کند ولی رادوشوویچ با عملکرد فوق‌العاده خود در این بازی روی این فرضیه خط بطلان کشید. رادو یک پنالتی گرفت و یک سوپر سیو داشت و چند واکنش خوب و به موقع دیگر هم از خودش نشان داد تا نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد.

 

مدافع میانی: محمد طیبی (تراکتورسازی)

هرچقدر در مورد قوای هجومی تراکتورسازی صحبت می‌شود باید نقش پررنگ خط دفاعی این تیم هم در نتایج خوب سرخپوشان تبریزی لحاظ شود. تراکتورسازی در دیدار با پدیده تنها یک گل برای پیروزی نیاز داشت چرا که خط دفاع و گلر این تیم به خوبی مقابل حملات حریف خود ایستادگی کردند و محمد طیبی به نمایندگی از نفرات دفاعی این تیم با عملکردی نسبتاً بهتر از بقیه انتخاب شده است.

 

مدافع میانی: مسیح زاهدی (ماشین سازی)

پیروزی برابر پارس جنوبی جم با یک گل نتیجه خیلی خوبی برای ماشین سازی بود که یکی از عوامل موثر در آن کلین شیت این تیم در خانه حریف بود. مسیح زاهدی به عنوان مدافع میانی ماشین‌سازان عملکرد کم اشتباهی داشت و بارها با جایگیری مناسب حملات حریف را دفع کرد.

 

مدافع میانی: روزبه چشمی (استقلال تهران)

برتری استقلال مقابل نساجی به راحتی رقم نخورد و شاید اگر عملکرد خوب خط دفاعی این تیم نبود، تک گل به دست آمده از روی نقطه پنالتی 3 امتیاز برای این تیم به همراه نداشت. روزبه چشمی یکی از نفرات خط دفاع استقلال بود که در این دیدار به خوبی توانست روی زمین و هوا حملات مهاجمان نساجی را دفع کند.

 

هافبک دفاعی: احمد نوراللهی (پرسپولیس)

به یک مهره کلیدی در مرکز خط میانی سرخپوشان تبدیل شده که هم به کمک خط دفاعی می‌آید و در خنثی کردن حملات از جلو و هم در بازی‌سازی برای مهاجمان تیم نقش پررنگی ایفا می‌کند و در بازی برابر سپیدرود هم ستاره تیمش بود.

 

هافبک دفاعی: رضا اسدی (سایپا)

سایپا که این روزها دوباره روی دور نتیجه گیری افتاده است توانست در مسجدسلیمان 3 امتیاز مهم از نفت بگیرد و بهترین بازیکن نارنجی‌پوشان در این دیدار هم بدون شک رضا اسدی، هافبک دفاعی این تیم بود. اسدی هر آنچه به عنوان هافبک دفاعی برای موفقیت تیمش باید انجام می‌داد را به خوبی انجام داد.

 

هافبک هجومی: فرشاد سالاروند (ماشین سازی)

بازی خوبی برابر پارس جم انجام داد و مزد بازی خوبش را هم با زدن تک گل 3 امتیازی تیمش گرفت تا پررنگ‌ترین نقش را در پیروزی سبزپوشان تبریزی در دیدار هفته بیست و دوم داشته باشد.

 

هافبک هجومی: اشکان دژاگه (تراکتورسازی)

دژاگه این روزها تبدیل به ستاره بی چون و چرای ترکیب تیمش شده و حضورش پشت سر استوکس یک نعمت برای مهاجم ایرلندی است تا در گل کردن پاس‌های دقیق اشکان ساده‌ترین کار ممکن را بر عهده داشته باشد. اتفاقی که در بازی تراکتور مقابل پدیده هم رخ داد و پاس گل اشکان زمینه‌ساز برتری تیمش شد.

 

مهاجم: مهرداد بایرامی (سپیدرود)

بایرامی روز خوبی را مقابل پرسپولیس پشت سر گذاشت و شاید اگر کمی خوش شانس بود می‌توانست زمینه بازگشت تیمش به بازی را هم فراهم آورد. یک گل به ثمر رساند، یک پنالتی برای تیمش گرفت و یک ضربه خوب  زد که واکنش به موقع رادوشوویچ مانع فروپاشی دروازه شد.

 

مهاجم: ارسلان مطهری (ذوب آهن)

این روزها حسابی روی فرم است و ستاره ذوب آهن محسوب می‌شود. پس از گل 3 امتیازی مقابل پدیده و گلی که برابر النصر به ثمر رساند، در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم 2 بار دروازه حریف را گشود تا 3 امتیاز برای تیمش به ارمغان بیاورد و یکی از بهترین‌های لیگ برتر در حال حاضر باشد.

 

مهاجم: آنتونی استوکس (تراکتورسازی)

به روزهای اوج خودش برگشته و رقابت جذابی با علیپور و استنلی در بالای جدول رقم زده است. او برابر پدیده هم موفق به گلزنی برای تیمش شد تا یک بازی 6 امتیازی دیگر به سود تراکتور به پایان برسد و خودش هم از کورس با رقبا عقب نماند.

تیم منتخب هفته بیست و دوم؛ بیشترین سهمیه برای تراکتورسازی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز