خبرگزاری کار ایران

استیلی: دلار دوباره ۲ هزار تومان می‌شود/ امیدوارم به المپیک صعود کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۵۷۰

استیلی طی یک سال در کنار بازیکنان تیم امید خاطرات زیادی را تجربه کرد و اکنون یکی از بزرگترین آرزوهایش را صعود به المپیک با استعداد های فوتبال ایران اعلام می‌کند.

به گزارش ایلنا، در اواخر ماه فروردین حمید استیلی، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال به عنوان مدیر تیم امید انتخاب شد. استیلی طی یک سال در کنار بازیکنان تیم امید خاطرات زیادی را تجربه کرد و بازی‌های آسیایی جاکارتا هم تجربه کرد. با مهاجم فراموش نشدنی ایران در سال‌های نه چندان دور به مناسبت فرا رسیدن سال جدید همکلام شدیم که در ادامه می‌خوانید:

سال 97 برای شما چطور گذشت؟

به هیچ وجه سال اقتصادی خوبی نبود و ما هم که در اجتماع هستیم تمام این موضوعات را درک می‌کنیم. امیدواریم سال 98 بسیار عالی باشد و اتفاقات بد را نبینیم.

از نظر فوتبالی چطور؟

ما دو جام بزرگ در رده ملی داشتیم. بازیکنان ما تلاششان را انجام دادند و نتایجی که به دست آمد در تاریخ ثبت شد. به همراه تیم امید هم در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور داشتیم که این تورنمنت هم تجربه خوبی برای ما شد تا در مسابقات پیش رو بیشترین بهره را از آن ببریم.

برای سال جدید فرصت دارید به تعطیلات بروید؟

تا تاریخ ششم فروردین درگیر بازی‌های تدارکاتی تیم امید بودیم و دغدغه ما این است که به المپیک برسیم. اگر فرصت بشود با خانواده به شمال کشور می‌رویم.

تورم در سالی که گذشت بیشتر احساس شد؛ کمپین‌های مختلفی به راه افتاده که خریدن گوشت را متوقف کردند، شما از قیمت گوشت اطلاع دارید؟

به هر حال نمی‌شود که گوشت نخرید، مایحتاج زندگی را باید فراهم کرد. امیدوارم که شرایط بهتر شود تا مردم بیشتر از این تحت فشار نباشند.

دروغ 13 دارید؟
دلار دوباره به دوهزار تومان رسید.(با خنده.)

آرزوی شما برای سال جدید چیست؟

همیشه از خدا این آرزو را داریم که برادر مسعود که به رحمت خدا رفته به خوابم بیاید. همچنین دوست دارم تمام مردم کشورم در آرامش باشند و همیشه تندرست و سلامت در کنار خانواده خودشان شاد باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز