خبرگزاری کار ایران

جلالی: دو نوبت با استاندار مازندران صحبت کردم / فعلا صبر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۵۲۰

سرمربی تیم نساجی مازندران می‌گوید با استعفای مالک این باشگاه آنها در مقطع فعلی تصمیم دارند چند روزی صبر کنند تا وضعیت تیم مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست و دوم لیگ برتر در حالی مقابل استقلال تهران به میدان رفت که شب پیش از برگزاری این مسابقه فرهاد صنیعی فر از مالکیت این تیم استعفا داده بود و شاگردان مجیدی جلالی که هفته گذشته موفق به متوقف کردن پرسپولیس شده بودند با شوک روحی بدی به مصاف بازی خارج از خانه رفتند.

در این رابطه بازیکنان روز گذشته جلسه تمرینی را برگزار نکردند و اعلام شد که آنها دست به اعتصاب زده‌اند. حمید مطهری، مربی تیم نساجی اعلام کرد با شرایط فعلی بعید به نظر می‌رسد حتی کادرفنی فعلی حاضر به ادامه همکاری با این تیم باشند.

در این رابطه با مجید جلالی،‌ سرمربی سرخپوشان قائمشهری همکلام شدیم. جلالی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: روز گذشته یکسری صحبت‌هایی انجام شد البته واقعا نمی‌دانم که در نهایت چه اتفاقی می‌افتد.

او ادامه داد: در دو نوبت با آقای استاندار صحبت کردم. نظر ایشان این بود که چند روزی صبر کنیم. شرایط ما مشخص است و منتطر می‌مانیم حالا که آقای صنیعی فر رفته چه سرنوشتی برای این تیم رقم می‌‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز