خبرگزاری کار ایران

۱۳ تیر دروازه در یک فصل

پرسپولیس؛ قربانی بی‌دقتی و بدشانسی

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۰۶۵

اوایل نیم‌فصل دوم و با افزوده شدن خریدهای جدید به ترکیب پرسپولیس، بازی این تیم طراوات و شادابی قبل را از دست داده بود و بسیاری از منتقدان و هواداران به این موضوع اشاره می‌کردند.

به گزارش ایلنا، اوایل نیم‌فصل دوم و با افزوده شدن خریدهای جدید به ترکیب پرسپولیس، بازی این تیم طراوات و شادابی قبل را از دست داده بود و بسیاری از منتقدان و هواداران به این موضوع اشاره می‌کردند.

با این وجود به نظر می‌رسد سرخ‌ها رفته رفته بهتر شده‌اند و در چند بازی اخیر نمایش‌های قابل تحسینی داشته‌اند. پرسپولیس در دو بازی اخیر لیگی برابر نفت آبادان و نساجی قائم‌شهر به وضوح سرتر از تیم حریف بازی کرد و موقعیت‌های فراوان گلزنی به دست آورد، اما نهایتا در هر کدام از این مسابقات فقط یکی از توپ‌های سرخپوشان به گل تبدیل شد. بازی این تیم با پاختاکور هم دو نیمه متفاوت داشت؛ در وقت نخست پرسپولیس ارایه‌گر نمایش خوبی بود و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه تیم ازبکستانی پیش رفت. هرچند در نهایت باز هم فقط یک بار دروازه این تیم را گشود. با این وجود در وقت دوم آن بازی، نمایش پرسپولیس افول کرد و سرخ‌ها دو امتیاز مهم از دست دادند.

نمایش بهتر قرمزها اما برابر السد قطر از راه رسید؛ جایی که سرخپوشان در زمین حریف چندین و چند موقعیت عالی گلزنی به دست آوردند، اما موفق به گلزنی نشدند. پرسپولیس در بازی اخیر برابر السد، از هر چهار بازی فصل گذشته‌اش مقابل قهرمان قطر بهتر بازی کرد و واقعا حقش بود به پیروزی برسد، اما طبق معمول مسابقات اخیر، بدشانسی و بی‌دقتی گریبان این تیم را گرفت. در مجموع پرسپولیس در این 4 بازی بیش از 30 موقعیت گلزنی به وجود آورد، اما فقط سه گل به ثمر رساند تا روشن شود مشکل «بازی زیبا» حل شده و حالا معضل گل نکردن فرصت‌ها به وجود آمده است! در سه بازی اخیر برابر پاختاکور، نساجی و السد، قدرنشنانسی مهاجمان پرسپولیس باعث شده این تیم 4 امتیاز کلیدی را در آسیا و لیگ از دست بدهد؛ آنچه شاید در آینده برای این تیم بسیار گران تمام شود.

شاید اگر پرسپولیس یک مهاجم تمام‌کننده بهتر در اختیار داشت، الان مجموع امتیازات سرخپوشان بیشتر بود و رقبا اینطور به این تیم نزدیک نمی‌شدند، اما موضوع فقط همین نیست و باید سهمی هم برای «بدشانسی» کنار گذاشت. مثلا در نیمه اول بازی با نساجی توپ از دروازه‌بان هم رد شد، اما علیپور در مقابل دروازه خالی آن را به تیر دروازه کوبید. این سیزدهمین ضربه‌ای بود که پرسپولیسی‌ها امسال به تیر می‌زدند؛ بسیار بیشتر از هر تیم دیگری.

این آمار عجیب و غریب در حالی برای قرمزها ثبت شده که در لیگ هجدهم ضربات هیچ تیم دیگری به تیر دروازه، حتی دو رقمی هم نشده است. شاید اگر همین توپ علیپور یا ضربه سر جلال حسینی در بازی رفت با نفت مسجد سلیمان به جای تیر به تور دروازه بوسه می‌زد، الان وضع پرسپولیس خیلی بهتر از این بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز