خبرگزاری کار ایران

تبریزی: در صحنه پنالتی حتی پایم ورم کرد/ شادی گلم چیز خاصی نبود

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۰۰۵

مهاجم گلزن استقلال در مورد برتری مقابل نساجی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی تبریزی بعد از پیروزی استقلال مقابل نساجی مازندران گفت: بازی خیلی سختی بود رقیبان بالاسری ها همه برنده شده بودند و باید در این بازی به پیروزی می‌رسیدیم. بازی سختی را بردیم و سال 97 را با برد به پایان رساندیم. 

وی در مورد صحنه پنالتی عنوان کرد: ضربه‌ای به کتف چپم خورد و بعد به پایم زدند که حتی پایم ورم کرد فکر می‌کنم پنالتی درست بود. 

مهاجم استقلال درمورد اینکه بعد از گل با دست به سینه خود ضربه می‌زد و می‌گفت من و آیا این حرکت را در اعتراض به نیمکت نشینی انجام داده است عنوان کرد: از گلی که زدم خیلی خوشحال بودم و در یک بازی سخت توانستیم برنده شویم. چیز خاصی نبود و می‌گفتم من که فکر نمی‌کنم موضوع عجیبی باشد. 

تبریزی درمورد چند پیروزی اخیر استقلال که با اختلاف گل زیادی نبوده است عنوان کرد: این مساله طبیعی است همه تیم‌ها خوب شدند و اختلاف باشگاه‌ها زیاد نیست. 

وی در رابطه با دربی و اینکه آیا او می‌تواند در این بازی فیکس باشد گفت: همه تلاش می‌کنیم به استقلال کمک کنیم. تلاش همه بازیکنان برای موفقیت استقلال است و درمورد مسائل دیگر کادر فنی تصمیم می گیرد. 

وی درمورد اینکه وضعیت استقلال خوب شده است عنوان کرد: شرایط خوب است و فاصله‌مان را تا صدر جدول کم کرده‌ایم تلاش می‌کنیم تا این روند را ادامه دهیم. 

تبریزی درمورد اینکه ایا به قهرمانی امید دارند گفت: صدردصد همینطور است الان وضعیت بهتر شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز