خبرگزاری کار ایران

محمدرضاداورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در مجمع انتخابات فدراسیون جودو:

اختلاف، تخریب‌ها و خودزنی‌ها جودو ایران را عقب انداخته است

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۷۶۳

​معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با انتقاد از تخریب‌ها و خودزنی‌هایی که در جامعه جودو باعث شده این رشته پیشرفت نکند، وحدت و انسجام را نیاز ضروری جودو دانست و انتظار از این رشته را بالا عنوان کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در مجمع انتخابات فدراسیون جودو که صبح امروز در هتل اسپیناس برگزار شد با انتقاد از وضعیت کنونی این رشته اظهار داشت: انتظاری که مردم از این رشته دارند، شرایط فعلی نیست و یک سعید ملایی که این چند سال درخشش خوبی داشته و مردم را امیدوار نگاه داشته، کافی نیست. 

داورزنی با بیان این سوال که آیا ظرفیت و جایگاه جودوی ایران باید در آسیا و جهان این باشد؟ تصریح کرد: یکی از دلایل عمده‌ای که باعث شده جودوی ایران مسیر موفقیت را نداشته باشد، اختلافات، خودزنی‌ها و تخریب‌هایی بوده که در مسیر حرکت جودو‌ وجود داشته و نباید دنبال مقصر بگردیم و همه جامعه جودو مقصر هستند به همین دلیل اکنون وقت همدلی و وحدت است. 

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به فراز و‌نشیب‌هایی که در جودو وجود داشته و توجه گلخانه‌ای به استعدادها شده است، اکنون نیاز داریم که با طرحی نو، انقلابی در درون جودو بوجود آید و انتظارات مردم را برآورده کنند. 

دکتر داورزنی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به واکنش فدراسیون جهانی به جودوی ایران اظهار داشت: اکنون فدراسیون جودو ایران شرایط حساسی دارد و‌نباید شرایط به سمتی رود که از داخل کشور، تحرکاتی بوجود آید که باعث ایجاد حساسیت در فدراسیون جهانی شود به همین دلیل باید با تدبیر عمل کنیم و از طرفی برای پاسخ به نامه فدراسیون جهانی هم زمان خواستیم. 

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه انتخابات به اتمام رسید، جامعه جودو را به همدلی و وحدت فراخواند و رییس جدید فدراسیون را به استفاده از کلیه ظرفیت‌های این رشته تاکید کرد. 

دکتر داورزنی اهمیت برنامه ریزی برای درخشش این رشته در میادین آسیایی، جهانی و المپیک را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: تا المپیک پانزده تا شانزده ماه فرصت باقی است و فدراسیون علاوه بر برنامه ریزی برای حضور پرقدرت در این رویداد باید برنامه ریزی بلند مدت هم برای آینده این رشته داشته باشد و در این راستا هم باید از ظرفیت‌ها‌ی استان‌ها بهره کافی ببرد. 

وی انتظار از جودو را قرارگرفتن در بین قدرت‌های آسیا و جهان عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که جودو بتواند روزهای پرافتخار‌ی را برای ایران به ارمغان آورد. 

دکتر داورزنی در بخشی از اظهاراتش به کوراش هک اشاره کرد ‌‌توضیح داد: این رشته نباید در سایه قرار بگیرد و باید با برنامه ویژه زمینه موفقیت‌های آن را فراهم کرد. 

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان حرکت ناجوانمردانه و دردمنشانه به مسلمانان نیوزیلند را به شدت محکوم کرد و تاکید کرد: آمریکای جنایتکار باید پاسخ افکار عمومی را بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز