خبرگزاری کار ایران

سلیمی: فلیپ لام نیستم، او اسطوره است/ دوست ندارم تراکتور به خاطر کارت گرفتن من ضرر کند

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۷۰۷

مدافع جوان تراکتورسازی در مورد شرایط این تیم و آمار خودش در عدم دریافت کارت زرد صحبت کرد.

ایمان سلیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تراکتورسازی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و با نتایج چند وقت اخیر توانستیم به کورس قهرمانی اضافه شده و به صدر جدول برسیم و امیدوارم با ادامه این روند در پایان فصل بهترین جایگاه ممکن را در اختیار داشته باشیم و هواداران را خوشحال کنیم.

وی در مورد بازی با پدیده گفت: جا دارد به آقای گل‌محمدی و تیم خوبش تبریک بگویم چرا که بازی خیلی خوبی مقابل ما انجام دادند و یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستند. ما برای بسته نگه داشتن دروازه مقابل پدیده خیلی تلاش کردیم و خدا را شکر موفق شدیم.

مدافع تراکتورسازی در مورد برتری مقابل سومین تیم مدعی در ورزشگاه یادگار عنوان کرد: ما در خانه خودمان نباید به تیمی امتیاز بدهیم، چه رقیب نزدیکمان باشد چه تیم پایین جدولی باشد. هواداران خیلی در این مدت به کمک ما آمدند و خوشحالم که آنها را راضی به خانه می‌فرستیم.

سلیمی در مورد صدرنشینی تراکتورسازی هم گفت: در این مقطع به صدرنشینی فکر نمی‌کنیم چرا که فاصله تیم‌ها نزدیک است و با یک نتیجه ممکن است یک تیم چند پله بالا برود یا پایین بیاید و مهم رتبه‌ای است که در پایان فصل داریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه‌ای در خور هواداران کسب کنیم.

وی در مورد آمار خوبش در عدم دریافت کارت زرد در فصل جاری و فصل گذشته هم خاطرنشان کرد: من تمرکز زیادی روی هر بازی می‌گذارم و تمرینات زیادی انجام می‌دهم که در زمین حرکت اضافی نداشته باشم و با یک تصمیم اشتباه باعث نشوم تیمم متضرر شود. دوست ندارم به دلیل کارت گرفتن و محرومیت من باشگاهم متضرر شود و برای همین تا به حال در 2 فصل اخیر کارتی نگرفته‌ام.

مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه به خاطر کارت نگرفتن به او لقب فلیپ لام داده‌اند گفت: به من لقب فلیپ لام نداده‌اند و خواهش می‌کنم من را با او مقایسه نکنید چرا که لام یک اسطوره است و از بزرگان فوتبال دنیاست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز