خبرگزاری کار ایران

زیدان: باید به بهترین شکل ممکن فصل را تمام کنیم / روی بیل مانند تمام بازیکنان حساب می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۴۸۰

سرمربی فرانسوی رئال مادرید اظهار داشت: هدفمان این است که فصل را با بیشترین تعداد پیروزی ببریم. از فردا شروع خواهیم کرد. نمی‌گویم که به دنبال فتح لیگ هستیم اما باید تا آخرین لحظه تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا، زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از دیدار برابر سلتاویگو اظهار داشت: بعد از 3 روز بازیکنان روبه راه هستند و انگیزه دارند. 11 بازی پیش رو داریم و باید به بهترین شکل ممکن فصل را تمام کنیم. بازیکنان خوشحال هستند. جلسات تمرینی که داشتیم خیلی خوب و جدی بود. انگیزه اهمیت بسیار بالایی دارد. 

او ادامه داد: بازیکنان و حتی آنهایی که بازی نمی‌کنند، در تمرینات حضور دارند. شاید شرایط مسابقه مثل تمرینات نباشد اما این‌ هم برای حفظ آمادگی بدنی کافی است؛ همه آماده هستند. روی همه از جمله ایسکو حساب می‌کنم. روی همه بازیکنان حساب می‌کنم. فردا ترکیب مشخص می‌شود. این اهمیت دارد که تمام بازیکنان آماده هستند.

زیدان درباره فصل آینده گفت: به فصل آینده فکر نمی‌کنم. باید به تمام کردن فصل فکر کنیم. کاری به خروجی و ورودی‌های تیم نداریم. خواهیم دید سال آینده چه‌ می‌شود. سال سختی بود. می‌خواهیم بازی فردا و بازیهای بعدی را ببریم. 

او درباره شانس قهرمانی رئال مادرید با وجود اختلاف نسبت به صدر جدول رده بندی اظهار داشت: خوب است که شرایط جدول را ببینیم تا به یاد داشته باشیم که کجا هستیم. اما به هر حال هدفمان این است که فصل را با بیشترین تعداد پیروزی ببریم. از فردا شروع خواهیم کرد. نمی‌گویم که به دنبال فتح لیگ هستیم اما باید تا آخرین لحظه تلاش کنیم. در فوتبال هر اتفاقی محتمل است. 

شایعات فراوانی مطرح شده بود که با بازگشت زیدان بیل تیم را ترک کند. زیدان درباره اظهار نظر قدیمی بیل گفت: در خصوص فصل گرت بیل و مصاحبه‌اش صحبت نمی‌کنم. مثل همه روی او حساب می‌کنم. گرت بیل آماده بازی فردا است. 

سرمربی فرانسوی درباره خرید کیلیان ام‌باپه از پاری سن ژرمن گفت: در خصوص امباپه چون بازیکن ما نیست، صحبت نخواهم کرد. همه می‌دانند او و نیمار چه کیفیتی دارند اما به بازی فردا فکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز