خبرگزاری کار ایران

اکبری: بازی در تبریز آرامش بیشتری دارد/ از الان باید به فینال دوم فکر کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۳۰۷

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: انگیزه بازی فینال بسیار مهم است و ما خیلی وقت پیش به هم قول دادیم تا بدون توجه به حواشی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به گزارش ایلنا،تیم سایپا توانست بازی نخست فینال لیگ‌برتر والیبال را در مصاف با شهرداری ورامین با پیروزی پشت سر بگذارد که پیمان اکبری سرمربی این تیم در خصوص موفقیت تیمش در جمع خبرنگاران گفت: من قبلاً هم گفته بودم که بازی فینال برای هر دو تیم شانس پنجاه پنجاه است. خدا را شکر کرده و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که این پیروزی مهم را به دست آوردیم.

او افزود: در اوایل بازی از نظر روانی فشار زیادی روی تیم ما بود اما در لحظات سخت، خوب بودیم و نتیجه گرفتیم. به آقای راد هم تبریک می‌گویم به دلیل بازی خوب تیم ورامین و امیدوارم در بازی دوم فینال هم خوب باشیم چون این بازی تمام شد و باید به فکر ریکاوری باشیم تا در بازی برگشت هم نتیجه بگیریم.

اکبری در مورد بی حاشیه بودن این دیدار نیز گفت: انگیزه بازی فینال بسیار مهم است و ما خیلی وقت پیش به هم قول دادیم تا بدون توجه به حواشی بهترین عملکرد را داشته باشیم. با این حال اگر این بازی در تبریز برگزار می‌شد با آرامش بیشتری بود. البته از آقای پورحسن تشکر می‌کنم چون زحمت زیادی کشید تا این سالن آماده شود. از نیروهای امداد و انتظامی هم تشکر می‌کنم که نظم خوبی را در سالن ایجاد کردند.

اکبری گفت: هر زمانی که مسئولان ما تلاش می‌کنند این اتفاق رخ می‌دهد و حاشیه نداریم. شاید پر حاشیه‌ترین بازی لیگ را در مشهد شاهد بودیم اما وقتی نیروی انتظامی خوب ظاهر شده بود بازی با آرامش پایان یافت. بهتر است همیشه قبل از رخ دادن اتفاق از حواشی جلوگیری‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز