خبرگزاری کار ایران

محمد دایی: هواداران نفت از ما حمایت کردند/ برای کمیته داوران متاسفم!

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۲۹۷

مربی تیم سایپا گفت: امروز واقعا تاسف خوردیم؛ مطمئن هستیم مرزبان و تماشاگران مسجدسلیمانی هم از قضاوت داور راضی نبودند؛ از 10 بازیکن نفت 6 نفر کارت زرد گرفتند.

به گزارش ایلنا، محمد دایی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: از مردم خوب مسجد سلیمان و کانون هوادارانشان تشکر می‌کنم. جایی آمدیم که احساس کردیم غریب نیستیم و باید برای تمام هواداران فوتبال ایران الگو باشند و به تمام مردم خونگرم مسجد سلیمان تبریک می‌گویم که باعشق و قلبشان فوتبال را نکاه می کنند و به حریف هم احترام می گذارند.

وی دامه داد: داوری برای این مسابقه انتخاب شد که باب میل خودش داوری کرد نه قوانین فوتبال. طوری قضاوت کرد که به ما لطمه زد. ۲ اخراجی و ۴ کارت زرد داشتیم. برای فدراسیون فوتبال وکمیته داوران متأسف هستیم. 

مربی سایپا با بیان اینکه نتایج در فوتبال ما در زمین مسابقه تعیین نمی‌شود، تصریح کرد: امروز واقعا تاسف خوردیم؛ مطمئن هستیم مرزبان و تماشاگران مسجدسلیمانی هم از قضاوت داور راضی نبودند؛ از 10 بازیکن نفت 6 نفر کارت زرد گرفتند.
دایی ادامه داد: زمین متاسفانه شرایط لازم را برای بازی کردن نداشت. بیشتر بازی مستقیم حاکم بود و هر دو تیم می‌وانستند برنده باشند. هر تیمی که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده می‌کرد برنده بود که خوشبختانه آن تیم ما بودیم.
وی خاطر نشان کرد: تمرکز لازم را داشتیم و برنده شدیم. البته می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم. بازی لحظه ها بود. امیدوارم نفت مسجد سلیمان هم در مسابقات بعدی موفق باشد. نمی‌گویم داوری تنها به ضرر ما بود به ضرر هر دو تیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز