خبرگزاری کار ایران

آمار بازمانده از روز دوم لیگ قهرمانان‌آسیا

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۱۴۸

بعد از موفقیت ذوب آهن در بازی برابر النصر عربستان، انتظار می‌رفت استقلال و پرسپولیس دو نماینده پرطرفدار فوتبال ایران نیزنتایج خوبی بگیرند

به گزارش ایلنا، بعد از موفقیت ذوب آهن در بازی برابر النصر عربستان، انتظار می‌رفت استقلال و پرسپولیس دو نماینده پرطرفدار فوتبال ایران نیز که در روز اول نتایج خوبی نگرفته بودند بتوانند در بازی دوم‌شان نتایج خوبی بگیرند اما استقلال در تهران برابر العین به مساوی رسید و پرسپولیس در قطر مغلوب السد شد تا هر دو تیم در جدول رده‌بندی شرایط خوبی نداشته باشند. استقلال و پرسپولیس در شرایطی که در گروه‌های سختی قرار گرفته‌اند با این نتایج باید در 4 بازی باقیمانده‌شان در این گروه نتایج خیلی خوبی بگیرند و با شکست رقیبان سرشناس‌شان به مرحله بعدی صعود کنند.

پرسپولیس

مالکیت؛ 36 درصد

پرسپولیس دربازی برابر السد تنها 36 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت در حالی که السدی‌ها 64 درصد مالک توپ و میدان بوده‌اند. بازیکنان پرسپولیس در این بازی در 45 درصد دوئل‌های نفر به نفر و در 47 درصد دوئل‌های هوایی پیروزی بودند.

پاس؛ 271

بازیکنان پرسپولیس در بازی با السد 271 پاس بین یکدیگر رد و بدل کردند  که 71درصد آنها سالم بود و این در حالی است که السدی‌ها 512 پاس با 85درصد سلامت به هم داده بودند. پرسپولیسی‌ها همچنین 50 پاس بلند و 11 سانتر را در این بازی داشتند 55درصد سانترهای‌شان سالم بودند.

شوت؛ 10

پرسپولیس در زدن شوت به سمت دروازه از نظر آماری با السد مساوی بود و هر دو تیم ده ضربه به سمت دروازه‌ها زدند اما 6 شوت السدی‌ها در چارچوب و تنها 3 شوت پرسپولیسی‌ها درون چارچوب بوده است.

عملیات نجات؛ 5

علیرضا بیرانوند در بازی برابر السد 5 عملیات نجات مهم درون دروازه تیمش داشت و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. پرسپولیسی‌ها هم البته فرصت‌های خوبی خلق کردند که دروازه‌بان السد سه بار دروازه‌اش را نجات داد.

ضربه آزاد؛ 9+5

پرسپولیس در بازی با السد 5 ضربه کرنر به دست آورد در حالی که السدی‌ها در این مسابقه 13 بار روی دروازه پرسپولیس کرنر زدند.  در ضربات آزاد نیز پرسپولیس 9 و السد 11 ضربه به دست آوردند.

استقلال

مالکیت؛ 53 درصد

استقلال در بازی که برابر العین میزبان بود 53درصد مالکیت توپ را در  برابر 47 درصد حریف در اختیار داشت. بازیکنان استقلال در این بازی در 62 درصد دوئل‌های تن به تن و 72 درصد دوئل‌های هوایی به برتری رسیدند.

پاس؛ 363

بازیکنان استقلال در بازی برابر العین 363 پاس  که 72 درصد آنها سالم بوده  به یکدیگر دادند و این درحالی است که مهمان 327 پاس با 76درصد سلامت داده‌اند. استقلالی‌ها همچنین 61 پاس بلند و 14 سانتر در این بازی داشتند که 50 درصد سانترهای‌شان سالم بودند.

شوت؛ 11

استقلالی‌ها در این بازی 11 شوت به سمت دروازه تیم حریف زده است اما العینی‌ها 6 بار به سمت دروازه استقلال شوتزنی کردند. 6شوت استقلالی‌ها درون چارچوب و 3 شوت العینی‌ها درون چارچوب بودند.

عملیات نجات؛ 2

مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال با وجود یک گلی که خورد اما عملکرد خوبی دربازی برابر العین داشت. او دوبار توانست دروازه استقلال را نجات دهد. در آن سو دروازه‌بان العین هم عملکرد خوبی داشت و 4 بار دروازه این تیم را نجات داد.

ضربه آزاد؛ 6+13

آمار استقلالی‌ها اما در ضربات آزاد نسبت به حریف ضعیف‌تر است. در ضربات کرنر استقلال 6 و العینی‌ها 7 کرنر به دست آوردند. در ضربان آزاد نیز استقلال 13 ضربه آزاد و العینی‌ها 20 ضربه آزاد در این بازی به دست آوردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز