خبرگزاری کار ایران

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا

در انتظار تقابل‌های جذاب مرحله یک چهارم نهایی

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۱۴۳

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا جذاب‌ترین اتفاق این هفته فوتبال اروپاست.

به گزارش ایلنا، با پایان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و مشخص شدن 8 تیم صعودکننده به مرحله بعد حالا همه منتظر قرعه‌کشی مرحله بعد و مشخص شدن بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی هستند.

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی این فصل پر از اتفاقات جذاب و البته غیرمنتظره بود. صعود آژاکس، منچستر یونایتد، پورتو و یوونتوس در شرایطی که این تیم‌ها بازی رفت خود را به حریفان واگذار کرده‌بودند و شانس زیادی برای صعود نداشتند از اتفاقات عجیب این فصل لیگ قهرمانان بود. علاوه بر آن صعود 4 تیم انگلیسی به مرحله بعد و حضور تنها یک تیم اسپانیایی نشان از پایان سلطه فوتبال اسپانیا در اروپا و بازگشت دوباره تیم‌های بریتانیایی به اوج دارد.

قرعه کشی بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی فردا و از ساعت 14:30 برگزار می‌شود. نکته‌ای که می‌تواند رقابت‌های این فصل را جذاب‌تر از گذشته کند این است که قرعه‌کشی مرحله یک چهارم و نیمه نهایی همزمان برگزار می‌شود و تیم‌ها مسیر خود تا فینال بازی‌ها را خواهند شناخت.

شاید روی کاغذ پورتو و آژاکس آسان‌ترین تیم‌ها به نظر برسند و همه تیم‌ها آرزوی تقابل با آن‌ها را داشته باشند اما این دو تیم نشان دادند می‌توانند برای هر رقیبی دردسرساز شوند. در این مطلب قصد داریم نگاهی به جذاب‌ترین تقابل‌های ممکن داشته‌باشیم.

آژاکس بارسلونا

این دو تیم همیشه برای هواداران فوتبال اروپا تیم‌های جذابی بوده‌اند. آژاکس و بارسلونا را به عنوان تیم‌هایی می‌شناسیم که همواره زیباترین بازی‌ها را به نمایش گذاشته‌اند و قرار گرفتن این دو تیم در برابر یکدیگر می‌تواند رقم زننده یکی از زیباترین بازی‌های چند فصل اخیر اروپا باشد.

هم‌چنین بارسلونا تیمی است که بیشتر از هر باشگاه دیگری در اروپا با بازیکنان و مربیان هلندی پیوند خورده و قرار گرفتن برابر تیم اول فوتبال هلند می‌تواند بسیاری از خاطرات را در ذهن فوتبال‌دوستان زنده کند.

یوونتوس - بارسلونا 

این بازی می‌تواند تکرار دیدار فینال سال 2015 باشد اما تفاوت اصلی این رویارویی حضور کریستیانو رونالدو در تورین است. یوونتوس با حضور رونالدو و درخششی که او در لیگ قهرمانان داشته قادر به شکست هر حریفی است و می‌تواند از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

 در سال‌های اخیر بارها و بارها شاهد تقابل دو ابر ستاره دنیا فوتبال یعنی مسی و رونالدو بوده‌ایم اما خروج رونالدو از رئال مادرید باعث شد در این فصل این دو بازیکن مقابل هم قرار نگیرند. لیگ قهرمانان می‌تواند سکانسی دیگر از تقابل این دو بازیکن باشد. جایی که آبی و اناری‌ها از آن خاطره خوبی ندارند و در فصل قبل با شکست برابر یوونتوس از رقابت‌ها کنار رفتند. 

یوونتوس منچستریونایتد

هر دو تیم در شرایطی به مرحله بعد صعود کردند که بازی رفت را به حریفان واگذار کرده‌بودند و شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد نداشتند. تقابل رونالدو با تیم سابق خود و بازگشت به اولترافورد می‌تواند جذابیت زیادی برای هواداران فوتبال داشته‌باشد.

منچستریونایتد  لیورپول

دیدار دو رقیب سنتی فوتبال انگلیس همیشه جذاب بوده و حساسیت خاصی برای دو تیم داشته‌است. با بازگشت سولسشر به اولترافورد و احیای این تیم امید به منچستر بازگشته و هواداران منچستر رویاهای بزرگتری در سر دارند و حتی می‌توانند به قهرمانی اروپا فکر کنند. در سمت دیگر لیورپول که در فصل قبل به فینال رقابت‌ها صعود کرد و با شکست بایرن در آلیانز آرنا به این مرحله رسیده فقط به قهرمانی در رقابت‌های این فصل فکر می‌کند. مطمئنا دو تیم از این بازی استقبال نخواهندکرد و ترجیح می‌دهند برابر حریف آسان‌تری قرار بگیرند.

منچستریونایتد منچستر سیتی

دربی‌ها همیشه برای هواداران فوتبال جذاب بوده‌اند. رویارویی دو تیم شهر منچستر در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند بر جذابیت ‌های این بازی بیفزاید و حساسیت‌ها را بیشتر از گذشته کند. شاید برای کسانی که به دنبال لذت بردن از فوتبال هستند این قرعه بهترین اتفاق ممکن باشد اما برای طرفداران دو آتشه تیم‌ها که نحمل شکست برابر رقیب سنتی و حذف از جام را ندارند قرعه‌‌های بهتری هم وجود دارد.

منچستر سیتی بارسلونا

این دو تیم را می‌توان از آماده‌ترین تیم‌های این فصل فوتبال اروپا دانست که از مدعیان اصلی قهرمانی جام هستند. منچستر سیتی و بارسلونا آنقدر آماده هستند که از رویارویی با هیچ تیم نترسند اما قرار گرفتن این دو تیم برابر هم می‌تواند بدترین خبر برای هواداران آن‌ها باشد. بازگشت پپ گواردیولا به نیوکمپ و قرارگرفتن برابر تیم سابق خود می‌تواند جذاب‌ترین اتفاق مرحله یک چهارم نهایی باشد.

باید منتظر قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی باشیم تا ببینیم در نهایت کدام تیم‌ها برابر هم قرارخواهند گرفت. شاید بعضی از تیم‌ها روی کاغذ آسان‌تر به نظر برسند و شامنسی برای قهرمانی نداشته باشند اما مطمئنا بازی آسانی وجود نخواهدداشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز