خبرگزاری کار ایران

دو پیشنهاد اروپایی برای صیادمنش

اینتراخت و فنرباغچه مشتری مهاجم 17 ساله استقلال شدند

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۱۳۴

باشگاه اینتراخت فرانکفورت آلمان و فنرباغچه ترکیه برای جذب اللهیار صیادمنش پیشنهاد رسمی به باشگاه استقلال داده‌اند.

به گزارش ایلنا،باشگاه اینتراخت فرانکفورت آلمان و فنرباغچه ترکیه برای جذب اللهیار صیادمنش پیشنهاد رسمی به باشگاه استقلال داده‌اند. آنها حاضرند مبلغ 700 هزار دلار بابت رضایت نامه این بازیکن به باشگاه استقلال پرداخت کنند. البته در این بین شفر از صیادمنش خواسته که عجله‌ای برای حضور در فوتبال اروپا نداشته باشد چرا که او روابطی دارد که می‌تواند این بازیکن را به باشگاه‌های بزرگ اروپایی معرفی کند.

صیادمنش هنوز به 2  پیشنهاد خود پاسخ مثبت نداده است و قصد دارد در پایان فصل بهترین تصمیم را بگیرد.هرچند که برای انتقال این بازیکن رضایت باشگاه استقلال هم شرط است. صیادمنش با استقلال قرارداد 3 ساله دارد که دو فصل آن باقی مانده و طبیعی است هرگونه انتقالی با رضایت باشگاه استقلال انجام‌پذیر خواهد بود.

باید دید آیا این باشگاه راضی به درآمدزایی از ستاره جوان خود می‌شود یا می‌خواهد از این بازیکن برای فصل بعد هم استفاده کند. صیادمنش به عنوان جوان‌ترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر در صورتی که در پایان فصل راهی یکی از دو تیم فنرباغچه یا اینتراخت فرانکفورت شود، یکی از جذاب‌ترین نقل و انتقالات فوتبال ایران را رقم خواهد زد.

بازیکنی که از همان روزهای اول حضورش در استقلال هم خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کردند که حضور او در فوتبال ایران چندان طولانی نخواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز