خبرگزاری کار ایران

احمدزاده: اگر تیمداری نمی‌دانید ملوان را رها کنید/ هیچ کس سراغی از ما نمی‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۳۵۸

سرمربی تیم ملوان می‌گوید به این جهت تمرینات تیم را تعطیل کرده که مشکلات آنها به گوش مسئولان برسد.

محمد احمدزاده در گفت و گو با ایلنا‌، درباره کناره گیری از هدایت ملوان اظهار داشت: بحث کناره گیری نیست؛ مشکلات ما بسیار است، تصمیم ما بر این بوده که امروز تمرین نکنیم تا وضعیت‌مان را بدانیم. اینطور نمی‌شود که بلاتکلیف باشیم.

او ادامه داد: الان نزدیک تعطیلات عید نوروز هستیم و وضعیت بازیکنان بسیار بد است. از تلاش و کوشش آنها سواستفاده می‌شود. بازیکنان با تمام وجود برای تیم بازی می‌کنند اما آن چیزی که استحقاقش را داشته‌اند را به دست نیاورده‌اند. 

احمدزاده افزود: چطور ممکن است بازی آخر را انجام بدهیم و به بازیکنان بگوییم که چند روز استراحت کنید و دوباره به تمرینات برگردید؟ تمرین امروز را به این دلیل تعطیل کردیم که آقایان متوجه شوند چه شرایطی در این تیم می‌گذرد و حالا که دلسوز هستند بیایند و مشکلات را از نزدیک تماشا کنند. بازیکنان از نظر روحی و روانی تحت تاثیر هستند اما هیچ کس سراغی از ملوان نمی‌گیرد.

سرمربی ملوان در پایان گفت: اگر نمی‌توانند تیمداری کنند و اصول باشگاه‌داری را نمی‌دانند، ملوان را رها کنند و اگر هم می‌توانند تیم را اداره کنند پس بهتر است که همین حالا مشکلات بازیکنان را برطرف کنند و دست بکار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز