خبرگزاری کار ایران

فعلا به فکر یازده بازی باقیمانده هستم

زیدان: با استراحت باطریهایم شارژ شد/ فکر جانشین رونالدو نیستم

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۰۹۹

زین الدین زیدان گفت: می خواهم این را به صورت واضح بگویم، زمانی که من باشگاه را ترک کردم، این کار برای من و بازیکنان و رختکن تیم لازم بود.

کبه گزارش ایلنا، بعد از اینکه رئال مادرید در غیاب زیدان با مربی های دیگر موفق نبود. پرز تصمیم گرفت او را به دوباره به جمع کهکشانی ها دعوت کند و او از پنج روز قبل موافقت خود را با این قضیه اعلام کرده بود. زیزو  در نشست خبری بعد از معارفه خود گفت:

می دانم که امروز برای همه روز خاصی است و من بسیار خوشحالم. همانطور که در سخنان قبلی، جناب مدیر هم گفتند، مهم ترین نکته این است که من به خانه بازگشتم. پرسش هایی در مورد باشگاه مطرح است اما من می خواهم دوباره تلاش کنیم تا باشگاه را به جایگاهی که متناسبش هست، برگردانیم. تنها نکته مطرح برای من این است که از فردا کارمان را آغاز کنیم. حس من خوب است و خوشحالم. من زیاد از اینجا دور نشده بودم، چون همینجا زندگی می کردم و از بازشگت مجددم خوشحالم. 

 

اعتقاد من این است که پس از هر قهرمانی ترکیب موجود در کل تیم باید عوض شود. این بازه ای است که باشگاه دقیقا در آن قرار دارد، من در این مورد فکر کرده ام. حسم این گونه است که پس از 8 ماه مجددا به تمرینات بازگشته ام و در آخر فصل تغییراتی که به نفع همه باشد را در باشگاه اعمال می کنم. 

 

این مسئولیت بزرگی است. همه کسانی که در این باشگاه حضور دارند، آن را به مقدار فراوانی دوست دارند. من یکی از آن ها هستم. من با پیراهن و لوگوی این تیم بازی کرده ام. من عناوین زیادی اینجا بردم اما نباید اشتباهاتم را فراموش کنم. ما نتوانستیم قهرمان لیگ شویم و از کوپا دل ری حذف شدیم، درست است که لیگ قهرمانان را بردیم اما من فراموش نکرده ام که در کجا زندگی می کنم. نکات مثبت و منفی وجود دارد که من باید آن ها را بپذیریم. هدف من این است که دوباره باشگاه را در مسیری قرار دهم که همه چیز عالی باشد.

 

برای چند سال آینده، چیز هایی در باشگاه باید تغییر کند اما زمان صحبت در این مورد نیست، بعدا باید در این مورد صحبت کرد و دید می توانیم چه بکنیم. امروز، مسئله این است که 11 بازی پیش رو داریم و باید بهترین پایان را رقم بزنیم. کار های زیادی داریم و من برای همین اینجا هستم.

 

می خواهم این را به صورت واضح بگویم، زمانی که من باشگاه را ترک کردم، این کار برای من و بازیکنان و رختکن تیم لازم بود. این کار به خاطر این نبود که من دوست داشتم این جا را ترک کنم. فکر می کنم بعد از دو سال و نیم چیز هایی باید تغییر کند و تصمیم رفتن اصلا آسان نبود اما باور دارم تصمیمی بود که باید می گرفتم. چند دلیل بود اما هدفم رفتن به تیم دیگری نبود. وقتی می شنیدم در مورد این جدایی چه می گویند، دوست نداشتم در موردش حرف بزنم. در این 8 ماه دوری من هیچ مصاحبه ای در این مورد انجام ندادم و وقتی به تیم نگاه می کردم انگار سرمربی تیم هستم. وقتی شرایط تیم را می دیدم اصلا خوشحالم نبودم.

 

همه می دانیم که رئال مادرید بهترین باشگاه دنیا است و از بودن اینجا به خودم می بالم. تنها فکرم در حال حاضر روی بازی روز یکشنبه است. 4 روز برای آن بازی فرصت داریم. به همراه کادر و بازیکنان به سر تمرینات برمی گردیم و برای بازی آماده می شویم. اگر فکر می کردم در دوره اول حضور چیز هایی را نابود کرده ام، الان اینجا نبودم. قلبم به من می گفت در این مدت استراحت کنم و اگر باشگاه دوباره با من تماس گرفت، برگردم. من هیچ تعصبی روی عدم موفقیت باشگاه نداشتم و تصمیم رفتن برای همه در آن زمان بهتر بود. حالا همه چیز عوض شده است من بازهم می گویم من رفتم چون نیاز به تغییر بود. ترکیب نیاز به تغییر داشت. برایم مهم نیست که دیگران در مورد جدایی چه گفتند، وقتی تصمیمی را می گیرید، فقط به خودتان فکر نمی کنید و دلایل زیادی برای یک تصمیم وجود دارد. 

 

در این نه ماهی که استراحت کردم، باتری هایم را دوباره شارژ کردم. حالا مجددا آماده ام تا بر سر تمرینات رئال مادرید حاضر شوم. هدفم هم داشتن تیمی تاکتیک پذیر درست به مانند دوره اول حضورم است. فوتبال همین است. به همین سادگی تغییر می کند. حضور مجدد در باشگاه، چالش بزرگی است نه به خاطر اینکه دوره دوم حضورم است، اگر به چنین موضوعی فکر می کردم، هرگز بازنمی گشتم. 

 

نمی خواهم به کسی نقدی کنم. لوپتگی و سولاری هر چه در توان داشتند برای باشگاه گذاشتند. حال باید ببینیم که می خواهیم چه کاری انجام دهیم. آینده، آینده است و هنوز نیامده. در حال حاضر باید این فصل را در بهترین حالت ممکن به پایان ببریم و روز به روز پیش برویم. 

 

در حال حاضر به جانشینی کریستیانو رونالدو فکر نمی کنم. امروز روز مهمی است و من به موارد دیگر فکر نمی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز