خبرگزاری کار ایران

پرز: زیدان قدرت را به مادرید برمی گرداند / از سولاری تشکر می کنم

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۰۹۸

مدیر باشگاه رئال مادرید گفت: ما بیش از 1000 روز قهرمان قاره بودیم، نه تنها در فوتبال بلکه در بسکتبال هم عناوین زیادی در این دوره به دست آمد؛ که در هیچ بازه ای از تاریخ ورزش رخ نداده است.

به گزارش ایلنا، در مراسم معارفه زین الدین زیدان، پرز رییس باشگاه رئال مادرید پیش از صحبت های مربی فرانسوی پشت تریبون رفت و صحبت هایی را مطرح کرد و از دوره پر افتخار باشگاهش گفت.

ما مادرید هستیم و همه در کنار هم و همه با هم یکی از پرشکوه ترین دوران 117 ساله این باشگاه را تجربه کردیم. ما بیش از 1000 روز قهرمان قاره بودیم، نه تنها در فوتبال بلکه در بسکتبال هم عناوین زیادی در این دوره به دست آمد؛ که در هیچ بازه ای از تاریخ ورزش رخ نداده است. می دانیم که هواداران متحمل چه سختی هایی شده اند. این بازیکنان در طی 5 سال 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان شدند. این برای من افتخاری است که متلعق به اسطوره های رئال مادرید است، تا باد.

 

می خواهم از تلاش های سولاری تشکر کنم. او عشقش به این باشگاه و حرفه ای بودنش را تا لحظه آخر نشان داد. او تا لحظه آخر تلاش کرد و انگیزه اش هیچوقت کم نشد. از او تشکر می کنم و می گویم ارتباط او با باشگاه اگر بخواهد حفظ خواهد شد. 

 

اما ما اینجا هستیم تا به زیدان خوش آمد بگوییم. عشق و شور تو به این باشگاه قدرت را برمی گرداند و شما رهبر کادر فنی این باشگاه در دوران خاصی شده اید. پیشنهاد بازگشت به خانه 5 روز پیش به او داده شد و این بازگشت، وفاداریت را نشان داد. هرگز روزی که با تو قرارداد امضا کردم را فراموش نمی کنم و تو به بخشی از تاریخ این باشگاه تبدیل شدی. برای ما، بهترین سرمربی جهان به رئال مادرید بازگشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز