خبرگزاری کار ایران

تغییر در تمرین پرسپولیس پیش از بازی السد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۰۶۲

تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود برای بازی با السد را با حضور همه بازیکنان حاضر در اردوی قطر انجام داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان آخرین تمرین خود برای بازی با السد را امروز از ساعت ۱۸و ۲۰ دقیقه به وقت محلی در زمین تمرینی انجام دادند.


این تغییر برنامه در پی آن صورت گرفت که زمین اصلی ورزشگاه جاسم بن حمد امروز دوشنبه به بازی الریان و لوکوموتیو اختصاص داشت.


شاگردان برانکو بعد از گرم کردن، کار با توپ را با تمرین ۶ به ۲ آغاز کردند. در ادامه، مربی بدنساز بازیکنان را برای اجرای برنامه‌های مورد نظر تحویل گرفت. دروازه‌بان‌ها نیز برنامه‌های اختصاصی داشتند.
کارهای ترکیبی و شوتزنی و شروع مجددها نیز از تمرینات دیگر سرخپوشان بود. در این تمرین، همه بازیکنان در تمام مراحل حضور داشتند.


با توجه به فضای باز محل تمرین، چند تماشاگر ایرانی ناظر کار سرخپوشان بودند که محسن خلیلی با هماهنگی سرمربی، این اجازه را به آنها داد.


تمرین پرسپولیس، یک میهمان ویژه هم داشت که با کارهای نمایشی خود مورد تشویق برانکو و سرخپوشان قرار گرفت.
مهدی حب درویش که رکورددار روپایی زدن است با انجام حرکات با توپ‌های تنیس و گلف و حتی ساچمه پرداخت که آنها را شگرد دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز