خبرگزاری کار ایران

شفر: نبود کایو و عبدالرحمن مهم نیست/ وریا مثل جوان باید بازی کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۰۱۴

سرمربی استقلال گفت: الان ایسما شرایط خوبی دارد، طارق و منشا هم آماده هستند. بدون شک فصل سختی در پیش داریم ولی می‌توانیم از همه بازیکنان استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و العین امارات گفت: قبل از صحبت در مورد بازی باید در مورد هواداران بگویم، ما به کمک هوادارانمان نیاز داریم، می‌دانم هواداران ما در آسیا بهترین هستند و از آنها می‌خواهم لیزر و ترقه دستی به ورزشگاه نیاورند.

*العین چند ماه قبل مقابل رئال بازی کرد

شفر تاکید کرد: همه می‌دانند العین چند ماه قبل مقابل رئال مادرید تیم دوم جهان قرار گرفت، آنها بازی با الهلال را واگذار کردند ولی در سطح همیشگی خود نبودند. ما در بازی قبل باختیم ولی باید با تمرکز و ساماندهی بیشتر وارد زمین شویم و می‌دانم اگر داشته هایمان را به داخل زمین ببریم می‌توانیم برنده از زمین خارج شویم. ما باید 90 دقیقه روی بازی تمرکز کنیم و برای برد تلاش کنیم.

*امیدوارم غفوری مثل یک جوان برای بازی با العین آماده باشد

وی در خصوص آخرین وضعیت وریا غفوری و اینکه آیا این بازیکن به بازی فردا می رسد یا خیر گفت: ما باید شرایط وی را ببینیم، امیدوارم او بازی کند، ما بازیکنان دیگری هم در این پست داریم ولی امیدوارم دکتر نوروزی وی را برای بازی با العین مثل یک بازیکن جوان آماده کند.

*اینکه عبدالرحمن و کایو در این تیم هستند یا نیستند چندان مهم نیست

سرمربی تیم استقلال در خصوص غیبت 4 بازیکن اصلی العین در بازی فردا و اینکه آیا این اتفاق در آنالیز وی تاثیر داشته است یا خیر گفت: من همین یک ساعت پیش دوباره بازی العین با الهلال را دیدم، در نیمه اول العین خوب کار کرد و اسماعیل مهاجم این تیم هم کارت قرمز گرفت. این مهم نیست که 4-5 بازیکن العین در ترکیب این تیم باشند یا خیر. ما بیشتر باید حواسمان به تیم خودمان باشد تا تیم حریف. اینکه عبدالرحمن و کایو در این تیم هستند یا نیستند چندان مهم نیست.

شفر در خصوص اینکه برنامه استقلال در بازی فردا چیست و آیا ممکن است با دریافت گل شیرازه این تیم بپاشد گفت: ( باخنده) ما نمی خواهیم فردا گل بخوریم. در مورد گل باید از مهدی رحمتی سوال کنید.

*فصل سختی در پیش داریم اما روحیه تیمی استقلال بالا است

وی تاکید کرد: در بازی قبل یک اشتباه روی کرنر رقم خورد که گل خوردیم. یکسری من تو من‌ها عوض شد که این موضوع نباید در بازی رقم می خورد. ما قبل از آن گل فرصت‌هایی توسط باقری و منشا داشتیم که گل نشد ولی آن بازی گذشته است. بعد از آن دیدار نیمه شب به تهران رسیدیم و بازی بعد را بردیم. این نشان از روحیه تیمی ما دارد. الان ایسما شرایط خوبی دارد، طارق و منشا هم آماده هستند. بدون شک فصل سختی در پیش داریم ولی می‌توانیم از همه بازیکنان استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز