خبرگزاری کار ایران

آلاسان باید خیلی بهتر شود

دست نشان: حضور هواداران انگیزه‌مان مقابل پرسپولیس را دو برابر می‌کند / به جذب دو بازیکن جدید نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۶۶۱

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت می‌گوید آنها با اینکه در شرایط سختی حضور دارند اما در بازی هفته پیش رو مقابل پرسپولیس با حضور حداکثری طرفداران انگیزه زیادی به دست می‌آورند.

نادر دست نشان در گفت و گو با ایلنا درباره اولین نتیجه به همراه سپیدرود رشت مقابل صنعت نفت آبادان گفت: اولین بازی ما با تساوی به پایان رسید یک امتیاز در بازی خارج از خانه بد نبود و دست خالی به رشت برنگشتیم. روز گذشته یک بازی دوستانه داشتیم تا شرایط بازیکنانی که بازی نکرده بودند را محک بزنیم. خوشبختانه در مجموع برای ما نتیجه مهم نبود اما اینکه برنده شدند و از دو ترکیب متفاوت استفاده کردیم، تمرین خیلی خوبی بود.

سرمربی سپیدرود درخصوص شرایط مصدومان این تیم پیش از دیدار حساس مقابل پرسپولیس گفت: ما چند مصدوم داشتیم که هنوز وضعیت خوبی ندارند. آقای مهدوی هنوز نرسیده‌اند و آقای جوادی هم شرایطی به همین شکل دارند. مابقی تقریبا هستند ولی مصدومیت‌های جزئی دارند؛ امیدواریم که در روزهای آینده به شرایط بهتری برسند تا در این مسابقه به ما کمک کنند.

دست نشان درباره حضور مهاجم کامرونی در بازی روز گذشته گفت: برای دقایقی در ترکیب بازی کردند؛ من که شناختی از ایشان ندارم ولی با یک بازی نمی‌توان عملکرد او را قضاوت کرد. او به ما معرفی شد و به تمرین آمده برای جلسه اول بد نبود اما باید خیلی بهتر باشد. 

او در پاسخ به این سوال که سپیدرود بازیکن جدیدی به خدمت خواهد گرفت یا نه، اظهار داشت: آلاسان که هنوز نهایی نشده است؛ به دنبال این هستیم بازیکن خوب جذب کنیم. اگر بهتر از این بازیکن هم به ما معرفی شود حتما شرایط را بررسی خواهیم کرد. احساس می‌کنم در پست هافبک مرکزی و مهاجم نوک حداقل به یک بازیکن نیاز داریم. 

سرمربی سپیدرود درباره بازی هفته بیست و دوم مقابل پرسپولیس تهران گفت: واقعا بازی سخت و حساسی داریم. آنها برای نگه داشتن صدر جدول تلاش می‌کنند و ما هم به دنبال حداکثر امتیاز هستیم تا شرایطمان را بهبود ببخشیم. از آنجایی که ما در بین هواداران خودمان بازی می‌کنیم و میزبان هستیم؛ انرژی بیشتری را خواهیم داشت تا انگیزه دوچندانی داشته باشیم. تیم ما در شرایط بدی قرار دارد و برای بهتر کردن وضعیت باید بیشترین تلاش را داشته باشیم.

دست نشان در این باره که بعد از پرسپولیس، سپیدرود بازی‌های دشواری را پیش رو دارد، گفت: همه بازی‌ها سنگین هستند. برای ما فرقی ندارد چه تیمی رو در روی ما خواهد بود. ما باید سخت کار کنیم و همه تیم‌ها قوی هستند. ما باید به دنبال این باشیم که شرایط را به وضعیت ایده آل برسانیم و دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز