خبرگزاری کار ایران

فوتسال مظلوم است

طیبی: پاداش‌ها قرار بود نوروز ۹۷ پرداخت شود اما نشد

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۶۰۹

حسین طیبی بازیکن تیم فوتسال ایران که با تیم غیرت قزاقستان در اروپا توپ می‌زند در ارتباط با پاداش‌های تیم ملی فوتسال، وضعیت لیگ داخلی و پخش تلویزیونی این رشته صحبت هایی را انجام داد.

به گزارش ایلنا، حسین طیبی بازیکن تیم فوتسال ایران که با تیم غیرت قزاقستان در اروپا توپ می‌زند در ارتباط با پاداش‌های تیم ملی فوتسال، وضعیت لیگ داخلی و پخش تلویزیونی این رشته به گفتگو پرداخت که در ادامه می‌خوانید:

موضوع پاداش‌های بازیکنان فوتسال به کجا رسید؟ بالاخره پاداش‌های خود را گرفتید؟

تنها بخشی از آن را دریافت کرده‌ایم. بچه‌های تیم ملی هیچگاه برای پاداش بازی نکردند و نمی‌کنند، همین که ما بتوانیم دل مردم را شاد کنیم بهترین پاداش است.

پاداش‌ها قرار بود چه زمانی پرداخت شود، چه مدت به تاخیر افتاده؟

پاداش‌ها قرار بود نوروز ۹۷ پرداخت شود که پرداخت نکردند و خبری نیست. ما پاداش اصلی را از مردم می‌گیریم و پاداش اصلی برای ما همین رضایت مردم است.

به نظرت در آینده نزدیک پادا‌ش‌ها را دریافت خواهید کرد یا کماکان به تعویق خواهد افتاد؟

ببینید بازیکنان تیم ملی، گیر این ۱۰ یا ۲۰ میلیون نیستند اما زیباست همان موقع که افتخاری کسب می‌کنیم تقدیر شود چون بازیکنان متوجه خواهند شد مسوولان به فکر بودند و قدردان زحمات بازیکنان هستند.

وضعیت فعلی فوتسال کشور را چطور می‌بینی؟ اصلا اخبار داخلی را دنبال می‌کنی؟

فوتسال واقعا رشته مظلومی است، نمی‌دانم چقدر رسانه‌ها مقصر هستند و چه مقدار مسوولین. متاسفانه هیچگاه به اندازه افتخاری که فوتسال کسب می کند به آن توجه نمی‌شود.

تو فوتسال خود را از خراسان شروع کردی، هنوز هم فوتسال این استان را پیگیری می‌کنی؟

فوتسال خراسان را پیگیری می کنم، در فوتسال خراسان استعدادهای زیادی وجود دارد و امیدوارم شرایطی فراهم شود که این بازیکنان بتوانند استعدادهای خود را نشان دهند.

یعنی معتقد هستی خراسان در فوتسال نادیده گرفته شده؟

بله، خراسان رضوی پتانسیل حضور ۳ تیم در لیگ برتر را دارد، استعدادهای زیادی در مشهد داریم که متأسفانه دیده نمی‌شوند.

اهالی فوتسال از نبود پوشش تلویزیونی مناسب از مسابقات‌شان گله‌مند هستند، به نظرت مشکل از کجاست؟

نمی‌دانم چرا مسابقات لیگ فوتسال پخش نمی‌شود، گاهی حتی بازی‌های تیم ملی هم پخش نمی شود.

شاید موضوع به اسپانسر مربوط شود.

خب از طرفی وقتی شما پخش مستقیم نداشته باشی یعنی اسپانسر نداری به همین دلیل عدم پخش مسابقات فوتسال از تلویزیون ضربه بزرگی از نظر مالی به فوتسال می‌زند.

یعنی بین فوتبال با فوتسال تبعیض گسترده‌ای است؟

بله، بااینکه تیم سوم‌ جهان هستیم لیگ ما هنوز پخش تلویزیونی مطلوبی ندارد چون وقتی پخش مستقیم نباشد اسپانسر نیست و حمایتی صورت نمی‌گیرد.

یعنی پخش مستقیم بخش عمده‌ای از مشکلات فوتسال را حل می‌کند؟

ببینید اگر لیگ برتر پخش مستقیم داشته باشد قطعاً اسپانسرهای بیشتری به فوتسال وارد می‌شوند و همین موضوع تأثیر بالایی در بهبود کیفیت لیگ خواهد داشت.

لیگ فوتسال داخلی را در فصل جاری دنبال می‌کنی؟

بله، لیگ جاری نسبت به دوره‌های قبل کیفیت پایین‌تری دارد. زمانی که من در لیگ برتر و در تیم ماهان بازی می‌کردم سطح لیگ بالابود و بازیکنان درجه‌یک برزیلی در لیگ ما حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز