خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های جنجالی نصیرزاده درباره مالکیت تراکتورسازی و ماشین سازی:

دستور انتقال رایگان وحید امیری آمد / تخلف استقلال و پرسپولیس 40 سال است و برای ما 4 ماه

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۴۲۷

مدیرعامل ماشین سازی نسبت به حواشی اخیر دربی تبریز و مالکیت مشترک واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، هوشنگ نصیرزاده در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال و در خصوص مالکیت واحد ماشین سازی و باشگاه تراکتورسازی گفت: ما دو ساختار مجزا و دو شناسه ملی مجزا داریم. همین موضوع برای باشگاه داماش هم بود، فیفا به آنها نامه می‌فرستاد و آنها به فیفا اعلام کردند که ساختار مجزا دارند و فیفا هم قبول کرد. شما این دانش را الان به دست نیاورده‌اید. تیم‌های استقلال و پرسپولیس 40 سال است یک مالک دارد، پیکان، سایپا و ذوب‌آهن همین طور است.

نصیرزاده در پاسخ به این سؤال که آیا مالک استقلال و پرسپولیس هم امروز یک شال می‌اندازد و فردا یک شال دیگر، گفت: شما دو تومانی را رها کرده‌اید و دو ریالی را گرفته‌اید. این ویژگی در جاهای دیگر هم هست، میکروفن‌هایتان را به جاهای دیگر ببرید. ما زمانی بر سر همین موضوع با دستور مقامات بالا وحید امیری را به صورت رایگان از نفت مسجدسلیمان به نفت تهران دادیم. شما هم مانند ما بخش خصوصی هستید. آنها تخلف‌شان زودتر از 40 سال است و برای ما شاید 4 ماه. اطلاعات‌تان را کامل‌تر کنید. وقتی محل تغذیه یکی باشد چرا تا به حال نرفته‌اید بگویید. چرا موضوع استقلال و پرسپولیس را نگفته‌اید.

وی در خصوص اسپانسرهای دو باشگاه گفت: اسپانسرها به خاطر مسائل تبانی نباید مشابه باشند، من از شما سؤال می‌پرسم ابلاغ مدیرعامل استقلال را چه کسی می‌دهد و ابلاغ مدیرعامل پرسپولیس را چه کسی می‌دهد؟ میکروفن‌هایتان را آنجا ببرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز