خبرگزاری کار ایران

داورزنی: عضویت وزارت ورزش در مجمع فدراسیون مورد تایید فیفا است/ سند ساختمان باشگاه استقلال و پرسپولیس به نام فدراسیون فوتبال است

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۴۰۱

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص خروجی های مجمع سالانه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش پس از پایان مجمع فدراسیون فوتبال و در جمع خبرنگاران در مورد حضور خودش و وزیر ورزش در این مجمع گفت: طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال هم وزیر ورزش و هم معاون ورزش قهرمانی عضو مجمع هستند و باید در آن شرکت کنند. این اساسنامه به تائید فیفا رسیده است،‌در کل مجمع خوبی بود، قرار بود این مجمع در خلال جام ملت‌های آسیا برگزار شود اما فدراسیون فوتبال با توجه به حساسیت‌های جام ملت‌ها برگزاری مجمع را به تاریخ دیگری موکول کرد. برنامه‌های سال قبل و همچنین برنامه‌های فدراسیون در این مجمع ارائه شد و توسط حسابرس قانونی نیز بیلان کاری ارائه شد. خوشبختانه شفافیت‌ها روز به روز بیشتر می‌شود، هزینه‌هایی مطرح شدند و به تصویب خواهند رسید.

وی در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت:‌ در دوره آقای دادکان دو ساختمان به این دو باشگاه داده شد،‌ مبالغی پرداخت کردند اما نیاز بود مصوبه مجمع گرفته شود به باشگاه‌ها بتوانند مالکیت دو ساختمان را بگیرند و نحوه واگذاری را وسیع کنند. سند مالکیت این دو باشگاه به نام فدراسیون فوتبال است و باید کارگروهی تشکیل شود که نحوه واگذاری را بررسی کنند، اسناد باید مورد بررسی قرار گیرند و تعیین تکلیف سازمان خصوصی‌سازی انجام شود.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در خصوص استعفای علی کفاشیان گفت: بعد از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها اختلاف نظری برای اعضای هیأت رئیسه در مورد اجرای آن وجود داشت، برای آقای تاج مشکلی وجود نداشت، کسانی که کار تمام وقت ندارند تا ظرف ۶۰ ساعت در ماه می‌توانند کار کنند و اما کسانی که مسئولیت دارند و تمام وقت هستند ضرورت دارد که بیش از ۶۰ ساعت باشند و آنها نمی‌توانند از بازنشستگان باشند. اکثر دوستان به قانون تمکین کردند، مجمع فدراسیون بالاترین مرجع برای تصمیم‌گیری مسائل این فدراسیون است. آنها در این مورد تصمیم‌گیری کردند که قانون شامل چه کسانی می‌شود، دوستان تدبیر کردند و تصمیم گرفتند تا مجمع تکلیف‌شان مشخص شود. در مورد سازمان لیگ نیز این مسئله وجود دارد که آیا سازمان لیگ خصوصی است یا خیر که این مسئله باید دنبال شود و در زمان خودش بررسی گردد.

داورزنی در خصوص پرداخت پاداش قهرمانان ملی گفت: ما مخلص همه قهرمانان ملی هستیم. در مجمع فدراسیون ووشو سؤالی شد که از آن سوء برداشت شد. در آنجا گفتم کمی تحمل کنید،‌ وزارت ورزش سعی می‌کند در خرداد ماه برای پرداخت پاداش‌ها اقدام کند. پارسال هم در همین زمان پرداخت شد. تعداد مدال‌آوران ما در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی افزایش پیدا کرد که پاداش آنها مبلغ قابل توجهی می‌شد و با توجه به شرایط اقتصادی موجود کشور خواستم مدتی تحمل کنم. وزارت ورزش به کلیه تعهداتش عمل می‌کند و مشکلی از این بابت نیست.

وی در خصوص انتخاب سرمربی برای تیم ملی ایران گفت:‌ مجمع فدراسیون محل تصمیم‌گیری برای سرمربی تیم ملی نیست، این مسئله توسط فدراسیون فوتبال و هیأت مدیره آن بررسی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز