خبرگزاری کار ایران

مطهری: خوشحالم قرعه شکست طلسم نبردن‌های ذوب‌آهن به نام من افتاد

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۱۹۳

ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر با گل امیرارسلان مطهری مقابل پدیده مشهد به برتری رسید.

به گزارش ایلنا ،بالاخره طلسم ذوب آهن شکست و شکننده این طلسم امیرارسلان مطهری بود که توانست با تک گل سه امتیازی خودش مقابل پدیده تیم منصوریان را بعد از تساوی مقابل الزورا عراق به شرایط بهتر در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا امیدوار کند. این مهاجم از اینکه قرعه طلسم‌شکنی به نام او افتاده بسیار خوشحال است.

ذوب‌آهن بالاخره برد و برابر پدیده طلسم‌شکنی کرد. 

واقعا بازی خیلی خوبی بود و این برد ذوب‌آهن مقابل پدیده‌ای به دست آمد که یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است. خدا را شکر در این بازی بچه‌ها واقعا باهوش و با تمرکز بالا بازی کردند و نشان دادند که با تدابیر کادرفنی که برای هر بازی یک سیستم خاص را به زمین می‌فرستد، خو گرفته‌اند. پدیده در این بازی فشار زیادی را به ما به خصوص در خط دفاعی وارد کرد اما خوشبختانه این بار از بدشانسی عبور کردیم و طلسم اینکه خوب بازی می‌کردیم و نتیجه نمی‌گرفتیم بالاخره شکست.

برای شروع عبور از این بحران هم تیم قدرتمندی را انتخاب کردید؟

دقیقا حرف شما درست است چون پدیده یکی از تیم‌های گردن کلفت لیگ است و خوب بازی می‌کند. واقعا آقای گل محمدی تیم خوبی را جمع کرده است و شک ندارم در ادامه مسیر همه تیم‌های لیگ برتر را اذیت خواهند کرد. با این حال سه امتیاز این بازی برای ما مهم بود تا بتوانیم با کسب آن از بحران خارج شویم و در ادامه مسیر کارمان را با قدرت پیش ببریم.

و تو توانستی طلسم نبردن‌های ذوب‌آهن در لیگ برتر را بشکنی. به نظرت این برد می‌تواند شروع کامبک شاگردان منصوریان در لیگ ایران باشد که قول آن را داده بودی؟

بابت این طلسم شکنی و اینکه قرعه خاتمه دادن این نوار بدشانسی به من افتاد واقعا خوشحال هستم. سه امتیاز مهمی را در لیگ به دست آوردیم چون با بدشانسی خیلی از امتیازات را تا به اینجای کار از دست دادیم. خدا را بابت اینکه برای ذوب‌آهن تاثیرگذار بودم شاکر هستم اما کار اصلی را بقیه بازیکنان کردند. من خیلی به موفقیت ذوب آهن امیدوار هستم و شک ندارم می‌توانیم شکست پدیده را کامبک ذوب‌آهن در لیگ بدانیم و با تمرکز و قدرت این مسیر را ادامه دهیم. 

در آسیا هم در مرحله گروهی مقابل الزوراء شانس نتیجه‌گیری داشتید اما در نهایت بازی به تساوی رسید؟   

در آن بازی اگر اشتباه نکنم بیش از 60 درصد مالکیت توپ و میدان در اختیار ذوب‌آهن بود اما روی بدشانسی توپ‌های ما به گل تبدیل نشد . باور کنید در آن بازی باید با اختلاف 3، 4 گل برنده می‌شدیم اما چون حریف به دنبال گرفتن یک امتیاز جلوی ما بود کاملا دفاعی بازی می‌کرد و ما را واقعا اذیت کرد. با این حال اتفاق خاصی نیفتاده و ما 5 بازی دیگر پیش رو داریم که امتیازات لازم را کسب خواهیم کرد و با این مهره‌ها صعود از این گروه دور از دسترس نیست. هر بازی در ادامه برای ما حکم فینال را دارد و بدون شک با قدرت به میدان خواهیم رفت.

بازی بعدی شما هم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان است. این بازی را چطور می‌بینی؟

النصر عربستان هم یکی از تیم‌های خوب آسیاست و کلا تیم‌های اماراتی و عربستانی هزینه‌های زیادی می‌کنند. النصر هم که هم اکنون اگر اشتباه نکنم در جایگاه دوم لیگ عربستان قرار دارد و تمام تلاش ما در این مسابقه کسب سه امتیاز است. به هرحال آنچه که مشخص است بازی سختی مقابل این حریف پیش رو داریم اما مقابل آنها تنها به سه امتیاز بازی فکر می‌کنیم و روی آن تمرکز کرده‌ایم.

پس به دنبال جبران باخت سنگین مقابل الزورا برابر النصر هستید؟

باور کنید تیم الزورای عراق هم تیم ضعیفی نبود و شک ندارم در ادامه راه بقیه تیم‌های این گروه کار دشواری مقابل این تیم خواهند داشت. با این حال ذوب‌آهن شخصیت تیمی خوبی را پیدا کرده و همان طور که در چند بازی قبلی دیدید به راحتی روی دروازه حریف خلق موقعیت می‌کند و به امید خدا در آسیا و در ادامه نتایج لازم را به دست خواهیم آورد.

با این اوصاف پس به صعود ذوب‌آهن از این گروه خیلی خوش‌بین هستی؟

صددرصد و این اتفاق دور از دسترس نیست.

از این مباحث خارج شویم این روزها باشگاه ذوب‌آهن از بیرون حواشی زیادی را به خود می‌بیند که این فشارها به خصوص به کادر مدیریتی و سعید آذری است.

در جریان این حواشی نیستم اما با شخصیتی که ذوب‌آهن پیدا کرده است در کنار مدیرعامل و کادرفنی دلسوزی که دارد تمام تلاش‌مان این است که موفق ظاهر شویم و قطعا اجازه ورود حواشی را به تیم نخواهیم داد. این مسایل اگر باشد قطعا به زودی تمام خواهد شد و با قدرت این مسیر را ادامه می‌دهیم.

بازی عقب افتاده شما در لیگ مقابل سپاهانی است که این روزها با امیر قلعه‌نویی به دنبال کسب قهرمانی است.

بازی با سپاهان هم مثل بقیه بازی‌هاست و ما تیم ضعیف و قوی در لیگ نداریم. این بازی برای ما بسیار مهم است و شک ندارم یک دربی تمام عیار اصفهانی خواهد بود. الان تمام تمرکزمان روی بازی با النصر است تا با آنالیز کادرفنی نتیجه خوبی مقابل این تیم بگیریم و بعد از آن به سه امتیاز و بردن سپاهان فکر خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز