خبرگزاری کار ایران

خط حمله آتشین السد؛ گرگ‌ها در آستانه رکوردشکنی

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۱۸۲

تیم السد قطر ۸۳ گل را تنها در ۱۸ هفته به ثمر رسانده است. مجموع گل های سه تیم بالای جدول لیگ ایران ۸۵ گل در ۵۹ مسابقه است.

به گزارش ایلنا، تیم السد قطر ۸۳ گل را تنها در ۱۸ هفته به ثمر رسانده است. مجموع گل های سه تیم بالای جدول لیگ ایران ۸۵ گل در ۵۹ مسابقه است. تیم السد موفق شده میانگین ۴.۶ گل در هر بازی را به ثبت برساند که در جهان عجیب است. آنها با اتکا به بغداد بونجاح و اکرم عفیف این آمار را از خود نشان داده اند. بونجاح مهاجم الجزایری ۳۴ گل و ستاره تیم ملی قطر نیز ۲۲ گل به ثمر رسانده است؛ به عبارتی این دو بیش از ۶۰ درصد گل‌های السد را زده اند.

الغرافه، اولین رکورددار

الغرافه نخستین تیمی بود که آماری فوق‌العاده در لیگ قطر ثبت کرد. زردها موفق شدند در فصل ۲۰۰5-۲۰۰4، ۷۱ گل بزنند و سه فصل بعد هم با ۷۲ گل رکورد خود را شکستند. این رکورد تا مدت زیادی در دست تیم الغرافه بود و چند بار تیم‌هایی نظیر السد و الریان با تعداد ۶۸ و ۶۹ گل به الغرافه نزدیک شدند اما درنهایت الدوحیل با ۷۸ گل این رکورد را شکست.

السد در آستانه شکستن رکورد الدوحیل

الدوحیل فصل گذشته رکورد ۷۸ گل زده را شکست و توانست با ۸۶ گل آماری خارق العاده را ثبت کند. الدوحیل چنین رکوردی را در لیگ ۱۴ تیمی قطر با ۲۶ بازی به ثبت رساند. اما این رکورد الدوحیل حتی یک فصل هم باقی نخواهد ماند چرا که السد احتمالا پیش از پایان لیگ به ۸۶ گل خواهد رسید. اکنون ۴ بازی تا پایان فصل باقی مانده و انتظار می‌رود السدی‌ها به ۹۷ گل برسند اما شاید درخشش بونجاح باعث شود آن ها تعداد گل‌هایشان را سه رقمی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز