خبرگزاری کار ایران

هیچ برخوردی با ترابی نداشتم

عبدالله زاده: فغانی حرفه‌ای بود که صحنه افتادن ترابی را پنالتی نگرفت

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۱۷۲

در بازی اخیر پرسپولیس و نساجی یک صحنه مشکوک اتفاق افتاد که مهدی ترابی به شدت مصدوم شد.

به گزارش ایلنا، در بازی اخیر پرسپولیس و نساجی یک صحنه مشکوک اتفاق افتاد که مهدی ترابی به شدت مصدوم شد. پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند در صحنه‌ای که ترابی سرنگون شد، داور باید پنالتی اعلام می‌کرد ولی نساجی‌‌ها چنین اعتقادی ندارند. در این رابطه گفتگویی با احمد عبدا... زاده هافبک نساجی انجام دادیم که ترابی در کورس با او دچار مصدومیت شد.

در مورد صحنه مشکوک توضیح می‌دهی؟

من و مهدی ترابی کورس بستیم که چون سرعت ترابی زیاد بود وقتی به محوطه جریمه رسید، نتوانست خودش را کنترل کند و به حالت دایو به زمین افتاد تا شاید پنالتی بگیرد ولی آقای فغانی حرفه‌ای و باتجربه عمل کرد و پنالتی نگرفت. ترابی قصد داشت که زرنگی کند و این کار را کرد ولی فغانی متوجه آن شد که شاید اگر داور دیگری بود، احتمال داشت دچار اشتباه شود.

پای ترابی چرا به این روز افتاد؟

در مصدومیت ترابی نه من تقصیر داشتم و نه رضایی دروازه‌بان تیم. خود ترابی هم مقصر نبود چون وقتی با سرعت به زمین افتاد، لیز خورد و با دروازه‌بان برخورد کرد. برخورد او با استوک و زانوی رضایی باعث شد تا پای ترابی دچار آسیب‌دیدگی شود. در کل صحنه‌ای بود که نه پنالتی اتفاق افتاد و نه کسی مقصر بود.

لغزندگی زمین هم تاثیر داشت؟

قطعا تاثیر داشت چون ترابی نتوانست خودش را کنترل کند. البته فکر می‌کنم یک پای ترابی به پای دیگرش گیر کرد و همین باعث شد تعادلش را از دست دهد.

صحنه دیگر چطور؟ ظاهرا در یک صحنه دیگر توپ به دست مدافع نساجی برخورد کرده ولی داور ندیده؟

من هم این صحنه را ندیدم و نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ داده است.

مساوی عادلانه بود؟

تقریبا عادلانه بود. البته من اعتقاد دارم نیمه اول ما می‌توانستیم یکی، دو گل دیگر به ثمر برسانیم و کارمان را راحت کنیم ولی این  اتفاق رخ نداد که کار به تساوی بکشد.

نساجی نشان داده خوب می‌تواند یقه تیم‌های مدعی را بگیرد. در این رابطه صحبتی نداری؟

تیم ما در خانه به راحتی نمی‌بازد و شما دیدید که هفته اول که به ذوب‌آهن باختیم، دیگر باختی در خانه نداشتیم و یقه تراکتورسازی، پرسپولیس، فولاد و استقلال را گرفتیم. نساجی هواداران پرشور و فهیمی دارد که ضمن اینکه از تیم‌شان حمایت می‌کنند، به تیم مقابل هم احترام می‌گذارند. همین کار خوب آنها باعث شده رفته رفته تیم خودش را پیدا کند و یقه هر تیمی را بگیرد.

بازی با استقلال را چطور می‌بینی؟

این بازی هم سختی خودش را دارد ولی ما در استادیوم آزادی تنها نخواهیم بود و برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز