خبرگزاری کار ایران

بمب نقل و انتقالاتی زنوزی در راه بازگشت به تبریز (عکس)

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۸۲۷

هافبک گینه‌ای تراکتورسازی خبر از بازگشتش به این تیم داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی که از فصل جاری با انتقال به بخش خصوصی و مالکیت زنوزی هزینه‌ زیادی در نقل و انتقالات متحمل شده و ستاره‌های نامداری به جمع بازیکنانش اضافه کرده است، در پنجره زمستانی هم یک بمب نقل و انتقالاتی داشت که آن کوین کنستانت، هافبک دفاعی گینه‌ای سابق باشگاه میلان بود.

اگرچه جذب کنستانت توسط تراکتورسازی سروصدای زیادی بپا کرد و همه بابت حضور یک چهره بین‌المللی فوتبال در لیگ برتر هیجان زده بودند ولی مشکلاتی در مورد او وجود داشت که ادامه حضورش در جمع سرخپوشان تبریزی و بازی برای این تیم را دچار مشکل کرد.

کنستانت درگیر یک بیماری بود که باعث شده بود مشکلات جسمی برایش ایجاد شود و نتواند در چند هفته حضورش در ایران به شرایط بازی برسد و به همین دلیل با توافقی که با باشگاه داشت از ایران رفت تا به کارهای درمانی خود پرداخته و پس از بهبود بازگردد.

مشکل به حدی جدی بود که قرارداد کنستانت به حالت تعلیق در آمد و حتی صحبت از فسخ احتمالی و قطع همکاری مطرح بود و انتقادات زیادی هم از تراکتورسازی و زنوزی بابت یک خرید شکست خورده صورت گرفت.

با این وجود به نظر می‌رسد کارهای درمانی کنستانت به خوبی پیش رفته و او در راه بازگشت به تبریز است.

کنستانت ساعتی پیش در صفحه شخصی خود خبر از بازگشت به تبریز و حضور در تمرینات تراکتورسازی داد.

کنستانت در صورت رسیدن به مرز آمادگی هم کار سختی برای ورود به ترکیب تراکتورسازان دارد چرا که مهدی مهدی‌پور و اکبر ایمانی در خط هافبک دفاعی این تیم به هماهنگی خوبی رسیده و بازی‌های قابل قبولی ارائه می‌دهند و بعید است لیکنز به راحتی دست به ترکیب موفق خودش بزند.

باید دید در نهایت فوتبالدوستان ستاره سابق میلان را در ترکیب تیم خود می‌بینند یا نه.

بمب نقل و انتقالاتی زنوزی در راه بازگشت به تبریز (عکس)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز