خبرگزاری کار ایران

در مصاحبه با سایت گل

گیگز: امیدوارم سولسشر در منچستر بماند

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۷۱۲

رایان گیگز که سابقه دو قهرمانی با منچستر یونایتد در لیگ جزیره را دارد به تحسین عملکرد هم‌تیمی سابق خود پرداخته‌ است.

به گزارش ایلنا، سولسشر پس از ورود به باشگاه و جانشینی مورینیو اوضاع تیم را کاملا تغییر داد و منچستر یونایتد را به تیمی مدعی تبدیل کرده‌است. 

هفته گذشته منچستر یونایتد موفق شد پاری سن ژرمن که یکی از مدعیان لیگ قهرمانان بود را در استادیوم پارک دو پرنس شکست دهد و یکی از بیادماندنی‌ترین روزهای تاریخ باشگاه در لیگ قهرمانان را ثبت کند. 

رایان گیگز هافبک سابق شیاطین سرخ در مصاحبه با سایت گل در مورد عملکرد سولسشر گفت: کاری که او در این مدت کم انجام داده شگفت انگیز است. برابر تیم‌های بزرگی چون آرسنال، لیورپول، چلسی، تاتنهام و پاریسن ژرمن قرار گرفته و فقط در یک بازی شکست خورده‌است. شکست ناپذیری سولسشر در لیگ جزیره نشان از ارزش کار او دارد. 

رایان گیگز اعلام کرد اگر سولسشر بتواند درخشش در لیگ قهرمانان را ادامه دهد می‌تواند فصل بعد در منچستر ماندگار شود.

او در این مورد گفت: وقتی سرمربی منچستر هستی هرگز نمی‌توانی از ماندگاری‌ات در تیم مطمئن باشی. ممکن است این هفته در اوج باشی اما هفته بعد در آستانه اخراج قرار بگیری. همین است که کار در اولترافورد را سخت می‌کند. 

یک‌سال بعد از حذف یونایتد برابر سویا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در شرایطی که صعود یونایتد با توجه به باخت 0-2 در خانه تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسید رایان گیگز و دستیارش مایک فیلان نشان دادند روح الکس را در تیم تزریقق کرده‌اند و منچستر هرگز تسلیم نخواهد شد. 

گیگز در مورد بازگشت منچستر به دوران فرگوسن اعلام کرد: 25 سال به پیروزی عادت کرده بودیم و تجربه شرایطی که در این چند سال داشتیم برای هواداران سخت بود. با ورود سولشر احساس می‌کنم تیم دوباره به بازی‌های زیبا دوران الکس فرگوسن برگشته و باید ببینیم آیا این عملکرد در طولانی مدت هم ادامه‌دار  خواهد بود یا خیر. 

گیگز هم‌چنین درباره این موضوع که در سال 2014 و برای 4 بازی هدایت یونایتد را برعهده داشت و به خوبی می‌تواند احساس سولشر را درک کند، گفت: من فقط برای 4 بازی سرمربی تیم بودم و در آن زمان یکی از بازیکنان تیم هم بودم و اوضاع با شرایطی که اوله اکنون تجربه می‌کند کاملا متفاوت است. در آن زمان فن خال به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده بود و می‌دانستم به طور موقت سرمربی تیم هستم. 

گفتنی است منچستر یونایتد فردا در دیداری حساس از هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس میهمان آرسنال خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز