خبرگزاری کار ایران

کار سخت استقلال برای حفظ ۳ بازیکن

قرارداد سهرابیان تمدید شد، اما 9 بازیکن دیگر مانده!

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۷۰۸

باشگاه استقلال اعلام کرد با یکی از بازیکنانی که قراردادش رو به پایان است به توافق رسیده‌ است.

به گزارش ایلنا، باشگاه استقلال اعلام کرد با یکی از بازیکنانی که قراردادش رو به پایان است به توافق رسیده‌ است. بر این اساس آرمین سهرابیان که در پست دفاع چپ و دفاع میانی برای استقلال به میدان می‌رود. این موضوع نشان می‌دهد که با وجود نیمکت‌نشین شدن این بازیکن در بازی‌های که استقلال تمام نفرات‌اش را داشت، وینفرد شفر به سهرابیان اعتقاد دارد. اما حفظ سهرابیان و تمدید 2 ساله قرارداد او آسان‌ترین کار ممکن برای مدیران باشگاه است. بازیکنی که در سهمیه بزرگسال یا یکی از سهمیه زیر 25 سال قرار می گیرد.  هنوز 9 بازیکنی دیگر هستند که قراردادشان به زودی تمام می‌شود. از این جمع 5 نفر بازیکن فیکس و ثابت استقلال هستند.

ماموریت سخت مدیران استقلال 

 قرارداد مهدی رحمتی و حسین حسینی در آخر فصل به پایان می‌رسد. مثل سهرابیان حفظ رحمتی کار سختی نیست. اما مشکل اصلی راضی کردن گلر جوان‌تر و اغلب نیمکت‌نشین به ماندن در استقلال است. حسینی تا امروز حتی راضی به مذاکره هم نشده دیگر چه برسد به تمدید قرارداد! یکی از کارهای اصلی مدیران باشگاه روشن کردن تکلیف قرارداد حسینی قبل از پایان فصل است.

فقط روزبه

پژمان منتظری، وریا غفوری، خسرو حیدری و علی  کریمی هم قراردادشان به زودی تمام می‌شود، اما حفظ این بازیکنان هم مانند مهدی رحمتی کار سختی نیست. وریا اگر می‌خواست از استقلال برود امسال این کار را انجام می‌داد. استقلالی‌ها برای تمدید قرارداد روزبه چشمی کار سختی دارند. بازیکنی که در ابتدای این فصل هم با پیشنهادی لیگ قطر داشت و برای مذاکره به این کشور هم سفر کرد. در آن مقطع روزبه با استقلال قرارداد هم داشت اما این بار جدایی و ترانسفر شدن برایش راحت است. مانند حسین حسینی، حفظ روزبه هم کار سختی است. 

این 2 نفر هم هستند

 علاوه بر این بازیکنان، قرارداد آیاندا پاتوسی و امید نورافکن که به صورت قرضی به استقلال آمده‌اند هم تمام می‌شود. مدیران استقلال دست کم درباره پاتوسی باید از حالا به فکر تمدید قرارداد این بازیکن باشند. این بند در قرارداد پاتوسی وجود دارد که در صورت رضایت کادرفنی، قرارداد قرضی و 6ماه‌اش تمدید شود. البته این به شرطی است که مانند تیام آن‌قدر اذیت نشود که رفتن را به ماندن در فوتبال ایران ترجیح دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز