خبرگزاری کار ایران

مصدومیت های ما به خاطر فشردگی است

خلیلی: انتظارمان از بهترین داور بیشتر بود

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۵۶۳

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فشردگی زیادی وجود دارد ما هر سه روز یکبار بازی می‌کنیم و بازیکنان‌مان یک به یک مصدوم می‌شوند.

به گزارش ایلنا، محسن خلیلی بعد از دیدار پرسپولیس و نساجی در مورد حواشی روز گذشته عنوان کرد: خوشبختانه اتفاق خاصی رخ نداد هواداران خونگرم پرپسولیس همه جا هستند نیروی انتظامی باید با هوشمندی برخورد می‌کرد و اجازه نمی‌داد ازدحام جمعیت وارد هتل شود همین مسئله باعث شد بازیکنان ما را کمی عقب‌تر پیاده شوند و مسیر را پیاده بروند. و همین هجوم جمعیت برای عکس گرفتن باعث ایجاد مزاحمت شد در کل مردم قائمشهر بسیار مهمان‌نواز هستند و مشکلی خاصی نداریم.

وی در مورد اتفاقات رخ داد در داوری گفت: ما تأسف خوردیم از اینکه بهترین داور برای این دیدار انتخاب شده ولی این مشکلات به وجود آمد دیروز وقتی متوجه شدیم داوری فغانی است از این مسئله بسیار خوشحال شدیم و خیال‌مان راحت شد اما در جریان بازی این اتفاقات رخ داد.

خلیلی در ارتباط با فشردگی مسابقات بیان داشت:‌ فشردگی زیادی وجود دارد ما هر سه روز یکبار بازی می‌کنیم و بازیکنان‌مان یک به یک مصدوم می‌شوند. یا داوری علیه ما است یا حواشی مثل دیروز وجود دارد که تیم لطمه می‌خورد امیدوارم به این مطالب رسیدگی شود تا حق پرسپولیس پایمال نشود و هواداران ما دچار نگرانی نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز