خبرگزاری کار ایران

مدیر برنامه ای ندارم که شکایت کند

بیرانوند:چه بگویم؟ وقتی فغانی بهترین داور ایران است

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۵۶۰

دروازه بان پرسپولیس می گوید: شجاع خلیل‌زاده راست گفته است انتظار نداشتیم دو پنالتی واضح برای ما گرفته نشود.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند در پایان دیدار مقابل نساجی گفت: حیف شد ۲ امتیاز مهم را از دست دادیم باران هم ما را اذیت کرد. روی اتفاق گل خوردیم و از نساجی بهتر بودیم. متأسفانه روز خوبمان نبود و دقت نکردیم. می‌توانستیم در این بازی سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد عملکرد داوری گفت: چه بگویم اگر صحبتی هم بکنیم می‌گویند فغانی بهترین داور ایران است. شجاع خلیل‌زاده راست گفته است انتظار نداشتیم دو پنالتی واضح برای ما گرفته نشود. صحنه مهدی ترابی را دیدم پنالتی نبود اما در دو صحنه‌ای که توپ به دست بازیکن نساجی برخورد پنالتی اتفاق افتاد.

وی در رابطه با اینکه در صحنه مصدومیت ترابی او اعتراض کرد، گفت: به داور اعتراض نکردم بلکه نگران وضعیت ترابی شدم او ضربه شدیدی خورده است. 

دروازه‌بان پرسپولیس در رابطه با اینکه مدیر برنامه‌هایش از او شکایت کرده است، گفت: من اصلاً مدیر برنامه ندارم که بخواهد شکایتی کند نمی‌دانم چرا اینطور شده که هر کسی با یک برگه به فدراسیون می‌رود و شکایت می‌کند از فدراسیون خواستم این مسئله را ۲-۳ ماه عقب بیندازد تا ببینیم چه کسی این کار را کرده  در فضای مجازی هم همه چیز را بزرگ می‌کنند خدا را شکر مشکلی ندارم.

وی در مورد اینکه چرا بازیکنان صحبت نمی‌کنند، افزود:‌به هر حال آنها خسته هستند و باید آنها را درک کنیم. ما مسابقات زیادی را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز