خبرگزاری کار ایران

تکسیرا: لیاقت ما تعداد هواداران بیشتری است / بازی تحت کنترل ما بود

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۵۴۷

مربی تیم سپاهان گفت: سکوهای خالی توی ذوق می زد و لیاقت این را داریم که هواداران بیشتری برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند ۴۰ هزار نفر این ورزشگاه ظرفیت دارد.

به گزارش ایلنا،  امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی  یک بر صفر مقابل پارس جنوبی در نشست خبری شرکت نکرد و تکسیرا دستیارش را به نشست فرستاد که او در نشست خبری گفت: همانطور که دیروز گفتم بازی سختی داشتیم. سعی می کردیم وقتی صاحب توپ می شدیم تهاجمی بازی کنیم. همین طور از کناره ها حمله کنیم که بتوانیم از ارسال ها و مهاجمان تیم مان استفاده کنیم. توانستیم در دقایق آخر نیمه اول گلزنی کنیم. در نیمه دوم تغییراتی که در پارس جنوبی ایجاد شد و تعویض های فیزیکی انجام دادند و بازیکنانشان بیشتر بازی مستقیم می کردند و توانستیم پرس کنیم و بازی را تحت کنترل بگیریم اما ناگفته نماند که بازی خوبی انجام شد.

وی افزود: می دانستیم بازیکنان ما می خواستند جواب خوبی به اعتماد مربی شان بدهند و برای ما و بازیکنان و باشگاه خوب شد. با شایستگی این برد را به دست آوردیم. با این حال سکوهای خالی توی ذوق می زد و لیاقت این را داریم که هواداران بیشتری برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند ۴۰ هزار نفر این ورزشگاه ظرفیت دارد. تا آخر می جنگیم و سعی می کنیم در هر بازی به هدف مان برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز