خبرگزاری کار ایران

شهناز یاری در گفتگو با ایلنا:

قهرمانی در لیگ فوتسال، بهترین پایان برای سال 97 بود

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۳۵۰

شهناز یاری سال به یادماندنی را پشت سر گذاشت، قهرمانی تیم نامی‌نو با هدایت او در روزهای پایانی سال 97 یکی از مهمترین رویدادهای ورزش بانوان در سال گذشته بود.

سرمربی تیم فوتسال نامی نو در گفتگوی با ایلنا به طرفداری از رئال مادرید اشاره کرد و گفت: از بچگی طرفدار رئال مادرید بودم ولی یک سالی می‌شود که تیم خیلی خوب نتیجه نمی‌گیرد، خیلی از بازیکن‌ها را هم در دنیای فوتبال دوست دارم و از بازی بازیکنانی مثل کریس رونالدو، مسی و نیمار بسیار لذت می‌برم.

قهرمانی در لیگ فوتسال، بهترین پایان برای سال 97 بود

وی با اشاره به تعطیلات عید نوروز گفت: با اینکه ساکن تهران هستم ولی بیشتر تعطیلات نوروز را در کرمانشاه و در کنار خانواده‌ام می‌گذرانم و حتی اگر سفر هم برویم بعد از چند روز به کرمانشاه می‌روم. متاسفانه من 10 سال پیش درست پیش از به دنیا آمدن پسرم مادرم را از دست دادم و بهترین خاطره من از نوروز بودن مادرم در لحظه سال تحویل در کنار ما بود، الان 10 سال است جای خالی ایشان به شدت احساس می‌شود ولی یاد و دعاهایشان همیشه همراه ماست و عزیزترین لحظه تحویل سال است.

وی سال 97 را سال ورزشی خوبی برای خودش دانست و گفت: قهرمانی با نامی نو در رزوهای پایانی سال 97 سال را با خاطره بسیار خوبی برای ما به پایان رساند و بعد از 8 ماه سختی و تلاش این قهرمانی بسیار به ما چسبید و سال خوبی بود. البته امسال از نظر اقتصادی کشور ما تحت فشار بود و مردم در شرایط سختی هستند و این مسئله‌ای است که بسیار ناراحت‌کننده بود.

وی آرزوی ورزشی‌اش را در سال 98 رقم خوردن بهترین‌ها برای تیم ملی دانست و گفت: امیدواریم با یک برنامه‌ریزی درست و هدف‌گذاری بلند مدت تیم ملی به ایده‌آل‌ترین شرایط خود از نظر فنی برسد.

وی در مورد خاطرات بچگی‌اش از عید نوروز هم گفت: من در کار کردن در دوران بچگی خیلی تنبل بودم و وقتی مادرم به همراه خواهرهایم خاته تکانی می‌کردند من و برادرم بین آنها پنهان می‌شدیم و به جای کمک کردن بیشتر بازی و شیطنت می‌کردیم و از خانه تکانی بیشتر بازی کردنش را یادم هست.

قهرمانی در لیگ فوتسال، بهترین پایان برای سال 97 بود

وی یکی از رسوم گذشته نوروزی را رسم میرنوروزی عنوان کرد و گفت: این رسم به معنی جا به جا شدن ارباب و بنده بوده که به قصد تفریح کسانی را از طبقات پایین جامعه برای چند روز یا ساعت به عنوان سلطان انتخاب می‌کردند که اینها چند روزی را خوش بگذرانند که حتی حافظ هم به این رسم در غزلیاتش اشاره کرده است. در کرمانشاه هم که رسومی مانند خانه‌تکانی، انداختن سفره هفت سین و دید و بازدید و ... همچنان سنتی دنبال می‌شود ضمن اینکه سفره‌های کرمانشاه بسیار رنگی و پر از شیرینی‌های محلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز