خبرگزاری کار ایران

علی دشتی: شب عید به پول نیاز داریم / خدا را شکر بازی را بردیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۳۴۰

بازیکن تیم سایپا گفت: امیدوارم ریاست کارخانه سایپا برای پرداخت مطالبات بازیکنان تیم به مدیرعامل کمک کنند. همه بازیکنان خانواده دارند و این روزها هم نیاز به پول دارند.

به گزارش ایلنا، علی دشتی پس از پایان دیدار تیم های سایپا و فولاد خوزستان درباره این بازی گفت: آمده بودیم که این بازی را ببریم. بازی قبل با پارس جم اگر پنالتی مان گل می شد می توانستیم بازی را ببریم. خداراشکر امروز هم بچه ها برای رسیدن به پیروزی زحمت زیادی کشیدم که در نهایت هم موفق شدیم. تیم ما تیم جوانی است که خیلی هم برای رسیدن به هدف خود کار دارد. انشالله همینطور که به پیش می رویم نتایج بهتری خواهیم گرفت.

او درباره مشکل این تیم گفت: امیدوارم ریاست کارخانه سایپا برای پرداخت مطالبات بازیکنان تیم به مدیرعامل کمک کنند. همه بازیکنان خانواده دارند و این روزها هم نیاز به پول دارند امیدوارم تا قبل از عید به بازیکنان تیم پول برسد در حال حاضر فقط علی دایی برای پول های ما به در و دیوار می زند.

دشتی درباره حضور در پست دفاع راست و تغییر شیوه بازی خود در بازی های اخیر گفت: طبیعتا من دوست دارم در پست اصلی خودم یعنی هافبک کنار اما علی آقا که می گویند در پست دفاع بازی کن بازی می کنم و تا جایی هم که توان داشته باشم برای موفقیت تیم می گذارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز