خبرگزاری کار ایران

واکنش تند مدیر سایپا: قطبی خودش را فریب می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۳۳۵

مدیر تیم سایپا گفت: شخصیت علی دایی را همه می‌شناسند و قرار نیست جناب قطبی واحدهای شخصیت‌شناسی را تدریس کند.

به گزارش ایلنا، علی حاتم در خصوص اتفاقات بعد از بازی امروز فولاد و سایپا، درباره اظهارات افشین قطبی عنوان کرد: قطبی بعد از سه باخت ناچار است این مسائل را به وجود بیاورد تا کسی از او نپرسد چرا تیمش بعد از شوک اولیه بخاطر حضور او در فولاد، حالا روی دور باخت افتاده و پشت سر هم می‌بازد.

او ادامه داد: یک زمانی یک سری کارها و شوآف‌ها خریدار داشت؛ بعدها نیز فیلم‌هایی از رختکن تیم‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد همان‌ها که تلاش می‌کنند فارسی را شیرین و شکسته حرف بزنند، چقدر با ادبیات لمپنی آشنا هستند و دست‌شان رو شده است؛ دوره این کارها گذشته و سرمربی باید به دنبال دلایل باختش باشد.

مدیر تیم سایپا اضافه کرد: شخصیت علی دایی را همه می‌شناسند و قرار نیست جناب قطبی واحدهای شخصیت‌شناسی را تدریس کند.

حاتم با بیان اینکه مردم فریب این رفتارها را نمی‌خورند، ابراز کرد: هر کسی فکر می‌کند می‌تواند کلاه سر افکار عمومی بگذارد و مردم را فریب دهد، خودش را فریب داده است.

مدیر تیم فوتبال سایپا گفت: بعضی‌ها مبالغ هنگفت می‌گیرند و ناچار هستند برای منحرف کردن اذهان نسبت به ناکامی‌شان حاشیه‌سازی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز