خبرگزاری کار ایران

وضعیت عجیب در مادرید: درگیری پرز و راموس در رختکن رئال!

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۳۲۵

رئیس باشگاه رئال مادرید با کاپیتان باتجربه لوس بلانکوس درگیری لفظی داشته تا شرایط این تیم بیش از پیش پیچیده و باورنکردنی شود.

به گزارش ایلنا، سه شنبه شب در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم رئال مادرید پس از دو شکست متوالی برابر بارسلونا در کوپا دل ری و لالیگا، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از آژاکس میزبانی کرد و در کمال ناباوری 4 بر یک شکست خورد تا با وجود برتری دو بر یک در بازی رفت در شب تاریخ تاسیس باشگاه رئال مادرید، شاگردان سانتیاگو سولاری سومین جام محتمل فصل را به راحتی از دست بدهند.

رئال با شکست مقابل بارسلونا فاصله 12 امتیازی از صدر جدول لالیگا را پیش رو خود می‌بیند و در نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا هم از آبی اناری پوشان شکست خورد و کنار رفت تا وضعیت عجیبی در تیم قهرمان سه دوره متوالی لیگ قهرمانان اروپا پدید بیاید.

به گفته نشریه آس اسپانیا پس از پایان بازی با آژاکس، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید پیش از جلسه فوری با اعضای هیئت مدیره برای تصمیم گیری درباره برکناری سولاری، پرز رفتار عجیبی را از خود به نمایش گذاشت تا بیش از گذشته اعتبارش نزد بازیکنان این تیم خدشه دار شود.

پرز بعد از بازی در رختکن تمام بازیکنان تیم را سرزنش کرد و به خاطر بازی بد به آنها تاخت و از عبارت خجالت آور استفاده کرد. در این میان راموس از پرز و کادر تیم به خاطر برنامه ریزی اشتباه در ابتدای فصل انتقاد کرد و مسئول فاجعه این فصل را پرز میدانست؛ این درگیری بین رئیس و کاپیتان تیم تا جایی بالا گرفت که راموس به پرز گفته پول من را بده و من آن زمان برای همیشه از این تیم می‌روم!

به غیر از آس،‌ نشریه مارکا هم این ماجرا را روایت کرده و می‌گوید یادآوری راموس به پرز و آنچه در تابستان گذشته با پایان همکاری با کریستیانو رونالدو زین الدین زیدان انجام داده بود، خشم مالک این تیم را به اوج خود رساند و کاپیتان را به اخراج تهدید کرد.

البته ماجرای درگیری پرز که در مادرید او را بیشتر به بیزینس می‌شناسند اتفاق جدیدی نیست؛ او در سال‌های گذشته هم با کریستیانو رونالدو، ایکر کاسیاس، رائول و هیرو نیز چنین درگیری داشت و در نهایت همه آنها را اخراج کرد! 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز