خبرگزاری کار ایران

حیدری: سایپا از تک موقعیت روی ضربه ایستگاهی به گل رسید/ درگیری‌های پایان بازی را ندیدم

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۲۹۸

مدافع سابق فوتبال در مورد تقابل سایپا - فولاد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سپهر حیدری، مدافع سابق پرسپولیس که از نزدیک بازی سایپا - فولاد را نظاره‌گر بود در پایان بازی در خصوص نتیجه کسب شده گفت: با توجه به اینکه علی دایی و افشین قطبی مربی بنده بودند و از جفت آنها خاطره خوبی داشتم، به عنوان یک مربی جوان آمدم تا بازی را تماشا کنم. البته بازی خوبی از آب در نیامد. بازی سرد و بی روح و کم موقعیتی بود. مشخص بود که یک تیم از ضربات ایستگاهی به گل می رسد. فولاد استفاده نکرد و سایپا از تک موقعیت روی ضربه ایستگاهی به گل رسید.

وی ادامه داد: صحنه های مشکوک هم در بازی بود که می توانست برای هر دو تیم پنالتی گرفته شود، خصوصا فولاد. تیمی که از تک فرصت استفاده کرد سایپا بود. تیمی که در چند هفته اخیر بردی نداشت. فکر می کنم هم آقای دایی به این برد نیاز داشت و هم آقای قطبی. ایشان در هفته های اخیر روی کیفیت فولاد تاثیرگذار بود اما در این بازی به نظرم دست شان خالی بود.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره درگیری‌های پایان بازی گفت: دیدم سربازان به داخل زمین رفتند اما چیز خاصی ندیدم. من داشتم خداحافظی می کردم و چیز خاصی ندیدم. فکر نمی کنم آقای دایی یا قطبی درگیر شده باشند چرا که هر دو شخصیت بالایی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز