خبرگزاری کار ایران

روزهای بد تیم اهوازی

چشمک لیگ یک به استقلال خوزستان؛ قهرمان در پایان راه؟

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۲۸۸

با باخت این هفته شاگردان کریم قنبری سقوط آن‌ها تقریبا قطعی به نظر می‌رسد.

به گزارش ایلنا، در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پیکان بود که آبی‌های اهوازی در نهایت با تک گل امیر روستایی مغلوب شاگردان حسین فرکی شدند.

بعد از پیروزی استقلال خوزستان در بازی هفته قبل امیدواری هواداران این تیم به ماندگاری در لیگ برتر بیش‌تر شد اما شکست این هفته خوزستانی‌ها اوضاع را به هم ریخت.

در فاصله 9 هفته به پایان لیگ برتر استقلال خوزستان با 3 بازی بیشتر نسبت به ذوب‌آهن 5 امتیاز کمتر از این تیم کسب کرده‌است و برای ماندگاری در لیگ برتر نیاز به رخ دادن معجزه دارد تا تیمی که چند سال قبل قهرمان لیگ برتر شد حالا در سراشیبی سقوط قرار بگیرد.

شاید اگر 6 امتیاز از این تیم کسر نمی‌شد اهوازی‌ها می‌توانستند به ماندگاری در لیگ برتر امید داشته باشند اما این اتفاق اوضاع استقلال خوزستان را حسابی آشفته کرد تا این تیم با روزهای خوبش فاصله بگیرد و در آستانه سقوط به دسته پایین‎‌تر باشد.

شاید خیلی زودتر از پایان لیگ برتر و چند هفته قبل از به اتمام رسیدن رسمی مسابقات سقوط استقلال خوزستان به لیگ یک روی کاغذ هم قطعی شود تا بازی‌های پایانی این تیم کاملا تشریفاتی باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز