خبرگزاری کار ایران

لیکنز: کار کردن با جرج لیکنز کار راحتی نیست/ فرصت گل‌های بیشتر هم داشتیم ولی استفاده نکردیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۲۸۱

سرمربی تراکتورسازی در مورد شرایط تیمش در بازی با ماشین سازی و برتری در این دیدار صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، لیکنز سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در نشست خبری بعد از بازی با ماشین‌سازی تبریز گفت: به خاطر گرفتن سه امتیاز در داربی خوشحالم. به سرمربی تیم حریف هم به خاطر عملکرد خوبشان تبریک می گویم. پیش‌بینی بازی سختی را کرده بودیم و در نیمه نخست نیز فرصت‌های زیادی داشتیم. این منطقی است که وقتی فرصت‌های زیادی از دست می‌دهی، امکان گل خوردن هم داری.

وی افزود: من از قبل نگران این بازی بودم چرا که ماشین سازی تیم خوبی است و مسابقه سختی پیش رو داشتیم. به خاطر کارت‌های زرد صحبت نمی‌کنم اما داوران به دنبال حرکات نمایشی بودند. سوگیتا عملکرد خوبی داشت و برای اینکه خسته نشود، تعویضش کردیم. مسعود شجاعی را هم به خاطر سه اخطاره بودن بیرون کشیدیم تا از بازی هفته آینده محروم نباشد. فرصت گل‌های بیشتری داشتیم اما این اتفاق نیفتاد. به خاطر تمرین‌های پرفشار، بازیکنانم با طراوت نبودند. پیش از سال جدید، بازی مهمی مقابل پدیده داریم که امیدوارم با روحیه بالا به استقبال سال جدید برویم.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: در نیمه نخست فرصت‌های زیادی از دست دادیم. عملکردمان در این نیمه چیزی نبود که می‌خواستم. ضمن اینکه شانس هم آوردیم. از جمعیت کمی که آمده بودند، تعجب کردم. تمام بازی‌های خانگی‌مان را برده بودیم و در خارج از خانه نیز عملکرد خوبی داشتیم. کار کردن با جرج لیکنز کار راحتی نیست و از تمام افرادی که کنارم هستند تشکر می‌کنم.

لیکنز همچنین خاطرنشان کرد: از تمام هوادارانی که امروز ما را تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم. این طبیعی است که مردم در آستانه سال جدید به دنبال انجام خرید باشند. ما هواداران پرشوری داریم که بهترین در ایران هستند. ما بعد از بازی با پدیده به تعطیلات نوروزی خواهیم رفت. جمعه بازی مهمی با پدیده داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز