خبرگزاری کار ایران

روزهای بد کریم در چمپیونشیپ

طعنه تند سایت انگلیسی به کریم انصاریفرد

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۲۷۸

سایت SEATPITCH انگلیس نوشت، کریم انصاری‌فرد از زمان انتخاب مارتین اونیل به سمت سرمربیگری تیم ناتینگهام‌فارست فقط 3 دقیقه بازی کرده است!

به گزارش ایلنا، او روز اول ماه نوامبر 2018 (10 آبان) قرارداد 18 ماهه‌ای با ناتینگهام‌فارست امضا کرد و لقب علی دایی جدید ایران را برای خود به ارمغان آورد. کریم انصاری‌فرد باید به‌عنوان یک وارث طبیعی برای گنج ملی ایران و مایه افتخار و غرور در نظر گرفته می‌شد. متاسفانه او نتوانست گام‌های بزرگی در ناتینگهام‌فارست بردارد و به جای تبدیل شدن به علی دایی جدید یک آندره سیلنزی دیگر شد. (مهاجم نامدار ایتالیایی که سال 1995 میلادی با کارنامه درخشانی از تورینو به ناتینگهام‌فارست پیوست اما در 12 بازی در طول فصل هیچ گلی به ثمر نرساند.)

در ادامه این گزارش آمده است: «شاید این شرایط سختی باشد که انصاری‌فرد فقط 46 دقیقه در ترکیب تیم فارست بازی کرده است. او در دوره سرمربیگری مارتیل اونیل که جایگزین آیتور کارانکا شد فقط 3 دقیقه در میدان حضور داشته، یعنی 180 ثانیه! کارنامه باشگاهی انصاری‌فرد با به ثمر رساندن یک گل در هر 2 بازی نشان‌دهنده شایستگی‌های بیشتر او است. در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا بازی کرده و در یونان با المپیاکوس به یک جام قهرمانی رسید اما تنها موفقیت انصاری‌فرد در انگلیس تاکنون فقط نشستن روی نیمکت بوده است.» 

سایت SEATPITCH انگلیس سپس می‌نویسد: «اوانگلوس ماریناکیس، مالک همزمان دو باشگاه المپیاکوس یونان و ناتینگهام‌فارست نقش کلیدی در انتقال انصاری‌فرد به انگلیس داشت. المپیاکوس در آن زمان انصاری‌فرد را در فهرست مازاد خود قرار داده بود و او بدون هراس در هواپیما به مقصد فرودگاه میدلندس شرقی نشست. لویس گرابان و داریل مورفی گزینه‌های محبوب خط حمله ناتینگهام‌فارست هستند. لئو بوناتینی نیز وجود دارد و هلال سودانی نیز به ترکیب این تیم بازخواهد گشت. انصاری‌فرد در این میان کجا خواهد بود؟»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز