خبرگزاری کار ایران

تلاش کاپیتان استقلال برای فراموشی خاطرات تلخ

مهدی رحمتی – العین امارات؛ فرصت بزرگ برای انتقام

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۲۷۱

دروازه‌بان استقلال در جدال بعدی تیمش در آسیا باید برابر العین امارات قرار گیرد؛ تیمی که با ثبت شش گل برابر کاپیتان آبی‌ها یکی از خاطرات تلخ ورزشی او را شکل داده است.

به گزارش ایلنا، استقلال در نخستین بازی خود در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف الدحیل رفت که این بازی در نهایت با شکست سنگین ۳ بر صفر شاگردان شفر به پایان رسید. یکی از نکات قابل توجه در این بازی از دست دادن موقعیت‌های خوب گل زدن توسط بازیکنان استقلال بود. 

در حالی که اگر از آنها به خوبی استفاده می‌شد، شاگردان شفر می‌توانستند بازی را به نفع خود برگردانند و نتیجه بهتری بگیرند. با این شکست مشخص شد سطح لیگ برتر فوتبال ایران با لیگ قهرمانان آسیا تفاوت زیادی دارد و تنها چند پیروزی در ایران نمی‌تواند دلیل محکمی برای موفقیت در این تورنمنت بزرگ باشد. این در حالی است که المعز علی ستاره تیم ملی قطر به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده بود. استقلال در نخستین بازی ۳ گل دریافت کرد و با توجه به اینکه شاگردان شفر در گروه مرگ قرار دارند، کار آنها در ادامه راه سخت‌تر از پرسپولیس و ذوب‌آهن است.

در گروهی که استقلال حضور دارد تیم‌های العین و الهلال عربستان هم حضور دارند که هر کدام به نوعی مدعی این دوره از مسابقات هستند. در دیگر بازی این گروه العین مقابل الهلال شکست خورد و با این شرایط العینی‌ها سه‌شنبه هفته آینده برای پیروزی به ورزشگاه آزادی می‌آیند و تیم شفر در بازی بعدی کار دشواری در پیش دارد. هر چند که فشردگی بازی‌های استقلال هم مثل پرسپولیس و ذوب‌آهن زیاد است، ولی استقلال بازیکنان زیادی دارد و می‌تواند با توجه به شرایط هر بازی ترکیب تیمش را تغییر دهد. 

با این حال استقلال برای رسیدن به شرایط ایده‌آل نیاز به تلاش بیشتری دارد و هواداران هم امیدوارند روند خوب تیم‌شان از بین نرود. می‌توان اینطور گفت که استقلال در این محک جدی سربلند بیرون نیامد. یکی از این استقلالی‌ها مهدی رحمتی بود. رحمتی که در لیگ برتر توانسته با کلین شیت رکورددار باشد در بازی با الدحیل نمره قابل قبولی نگرفت تا همانند سایر هم‌تیمی‌هایش منتظر جبران در بازی‌های بعدی باشد. رحمتی در زمان منصوریان هم شش گل در بازی‌های آسیایی دریافت کرده بود و این نخستین باری نبود که شکست پرگل را تجربه می‌کرد. برای کاپیتان استقلال و سایر اعضای این تیم سه‌شنبه شب خوبی نبود و آنها باید مقابل العین جبران کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز