خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی - حاتمی؛ نبردی به یاد خاطرات تلخ و شیرین

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۲۱۰

مهاجم پارس جم امروز به مصاف تیمی می‌رود که خاطرات مشترک زیادی با سرمربی آن دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان با هدایت قلعه‌نویی و در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر در اصفهان میزبان پارس جنوبی است و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که یک تقابل جذاب در دل این بازی وجود دارد. فرزاد حاتمی، مهاجم جدید جمی‌ها که به تازگی و در پنجره زمستانی به این تیم پیوسته به مصاف سپاهان و قلعه‌نویی می‌رود و این تقابل ذهن‌ها را به سمت خاطرات مشترک آنها خواهد برد.

 

شروع با سپاهان

قلعه‌نویی - حاتمی؛ نبردی به یاد خاطرات تلخ و شیرین

قلعه‌نویی که با قهرمانی شیرین در پایان لیگ هشتم با استقلال خداحافظی کرد به سپاهان رفت تا عصر جدیدی از امپراتوری خود را این بار در اصفهان برپا کند و پروژه عظیمی که در ذهن او بود تغییراتی در نیروی انسانی طلایی‌پوشان را هم ایجاد کرد و یکی از نفرات فهرست جذب او در ابتدا فرزاد حاتمی بود، مهاجمی که آن زمان خیلی شناخته شده نبود، او را در راه آهن دیده بودیم و پس از آن به قبله آذربایجان پیوسته بود.

حاتمی در سپاهان یک مهاجم نیمکت نشین بود و در پلن تاکتیکی قلعه‌نویی وظیفه داشت در 20 دقیقه پایانی وارد زمین شده و نبردهای هوایی در محوطه جریمه حریفان را به سود سپاهان تمام کند. تاکتیکی که خیلی وقت‌ها جواب می‌داد و با تغییر نتیجه بازی همراه بود. از همان دوران بود که کم کم همه مهاجم بلند قامت و فیزیکی سپاهان را شناختند و به نوعی شروع دوران حرفه‌ای او رقم خورد حالا پس از گذشت 10 سال از آن روز 10 جابجایی بین تیم‌های مخلتف را تجربه کرده و به مارکوپولوی فوتبال ایران معروف است. حاتمی فصل بعد از آن به صورت قرضی به صبا پیوست و همکاری مجددش با قلعه‌نویی به تراکتورسازی رسید.

 

همکاری مجدد با تراکتور

قلعه‌نویی - حاتمی؛ نبردی به یاد خاطرات تلخ و شیرین

قلعه‌نویی پس از دو قهرمانی با سپاهان با این باشگاه به بن بست رسید و مسیر تراکتور را در پیش گرفت و یکی از خریدهایش در این تیم هم فرزاد حاتمی بود. مهاجم بلند زن که وظیفه استفاده از توپ‌های هوایی را بر عهده داشت و ظاهراً همان چیزی بود که قلعه‌نویی لازم داشت. در همکاری مشترک نخست تراکتور تا یک قدمی قهرمانی رفت ولی دستش کوتاه ماند و فصل بعد از آن بود که استقلال دوباره سراغ امیر آمد.

 

لیگ دوازدهم، همکاری در لباس آبی و ماجرای جشن قهرمانی

قلعه‌نویی - حاتمی؛ نبردی به یاد خاطرات تلخ و شیرین

قلعه‌نویی فصل دوازدهم به استقلال برگشت و با این تیم پروژه قهرمانی را استارت زد. در فصل اول همکاری فرزاد یکی از نفراتی بود که با قلعه‌نویی از تراکتور به جمع آبی پوشان رفت و فصل اول همکاری شان به جشن قهرمانی ختم شد. در همین مراسم بود که قلعه‌نویی به شاگرد همیشگی خود بابت خوشحالی زیاد تشر زد و گفت مگر جام ندیده‌ای، برخوردی که دلخوری‌هایی ایجاد کرد و به جدایی 4 ساله این دو نفر منجر شد. حاتمی از استقلال رفت و مسیر پرسپولیس، مس کرمان و ملوان را در پیش گرفت و قلعه‌نویی ماند تا با استقلال ضعیف‌ترین نتایجش را دنبال کند و کنار برود.

 

ملوان، فصل دیدار دوباره

قلعه‌نویی - حاتمی؛ نبردی به یاد خاطرات تلخ و شیرین

حاتمی یکی از بازیکنان پروژه پرستاره ملوان بود. تیمی که حسین حسینی، صادق محرمی، عزت پورقاز، حسین ماهینی، عزیز معبودی، پژمان جمشیدی، مازیار زارع، آرش افشین و... را در اختیار داشت. قلعه‌نویی گزینه مناسبی برای هدایت این تیم پرستاره بود ولی مشکلات مالی باعث شد 2 هفته بیشتر شاهد این همکاری نباشیم. جایی که حاتمی هم حضور داشت و ظاهراً بهانه‌ای شد برای آشتی کنان.

 

بازهم تراکتور

قلعه‌نویی - حاتمی؛ نبردی به یاد خاطرات تلخ و شیرین

قلعه‌نویی از نیم فصل دوم به تراکتورسازیِ آشفته تونی اولیویرا رفت و بازهم فرزاد حاتمی را با خود به این تیم برد. این آخرین همکاری قلعه‌نویی - حاتمی بود که یک و نیم فصل به طول انجامید. حاتمی در این دوره گل‌های حساسی برای قلعه‌نویی زد که مهم ترین آنها دبل جلوی رحمتی در بازی با استقلال و در ورزشگاه آزادی بود. جایی که رحمتی با زبان درازی برای مربی سابقش خط و نشان کشید و برتری 2 بر یک در این دیدار شاید یکی از مهم‌ترین پیروزی‌های عمر ورزشی قلعه‌نویی بود. کاری که با 2 گل حاتمی به ثمر نشست و سرمربی تراکتور را در قامت یک برنده در نشست بعد از بازی روی صندلی پاسخ به خبرنگاران از خجالت گلر استقلال در آمد.

***

آخر فصل قلعه‌نویی به ذوب آهن رفت و حاتمی در تیم محروم از نقل و انتقالات باقی ماند و فصل هجدهم قلعه‌نویی راهی سپاهان شد و حاتمی پس از یک نیم فصل حضور در لیگ یک حالا راهی پارس جم شده است. تقابل امروز این دو به نوعی باز آفرینی یک دهه خاطره تلخ و شیرین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز