خبرگزاری کار ایران

عبدی: مقابل پرسپولیس سه امتیاز را می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۱۵۴

هافبک نساجی مدعی است تیمش توانایی دستیابی به امتیاز از جدال با صدرنشین کنونی لیگ برتر را داراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد عبدی، هافبک نساجی که بعد از پشت سر گذاشتن یک هفته مصدومیت و دوری از ترکیب تیمش برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده شده و در اختیار مجید جلالی قرار گرفته، ابراز امیدواری می‌کند تیمش برابر پرسپولیس به امتیاز دست یابد.

عبدی در خصوص این دیدار و شرایط تیمش گفت: واقعا برابر نفت مسجد سلیمان بدشانس بودیم و می‌توانستیم به سه امتیاز برسیم اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم تا با تساوی بازی را خاتمه دهیم. با این حال اکنون همه چیز برای ادامه مسابقات فراهم است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و کاملا از پرسپولیس شناخت داریم و به دنبال امتیاز از این بازی خواهیم بود.

وی درباره پیش بینی اش از تقابل با صدرنشین کنونی لیگ چیست گفت: پرسپولیس تیم باکیفیتی است و بی دلیل طی دو فصل اخیر به قهرمانی نرسیده و الان هم صدرنشین نیست. با این حال ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و در زمین خودمان برای سه امتیاز خواهیم جنگید. مطمئنا در این بازی حمایت بزرگ هواداران‌مان را روبروی خود خواهیم دید و به حداکثر امتیاز چشم دوخته‌ایم.

عبدی با اشاره به عملکرد پرسپولیس طی دیدارهای اخیر گفت: آنها در نیم فصل دوم نتوانستند نمایش کیفی مناسبی به جا بگذارند و تحت فشار هواداران و منتقدان قرار دارند. مطمئنا در زمین ما نیز فرصت خودنمایی به آنها نخواهیم داد و به دنبال کسب سه امتیاز و خوشحالی هواداران مان خواهیم بود.

هافبک نساجی در پاسخ به اینکه تصور نمی‌کند با حضور پرسپولیس در این استادیوم بعد از چند سال هواداران تیم نساجی نیز به حمایت و تشویق آنها بپردازند گفت: این اصلا امکانپذیر نیست. قدمت و تاریخ نساجی نشان داده که هواداران آن خالصانه و صادقانه همیشه حامی تیم بوده‌اند و از دسته پایین تا بالا همیشه کنار تیم بوده‌اند. درست است که پیراهن ما هم سرخ است و شاید روی سکوها پرچم سرخ هم ببینید اما مطمئنا باشید این به خاطر تیم نساجی خواهد بود و در استادیوم ما قرمزتر از نساجی نخواهد بود. امیدوارم و البته مطمئنم که در بازی فردا نیز با حمایت پرشور هواداران‌مان یک نتیجه خوب کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز